Дуже часто першокурсники мають певні складнощі, коли потрапляють після школи в університет. Спочатку вони призвичаюються до термінології: замість уроків – пари, замість класного керівника – куратор, замість вчителів – викладачі, лабораторні роботи бувають не тільки з фізики та хімії і таке інше. Потім приходить усвідомлення того, що сама схема навчання дуже сильно відрізняється від шкільної: кожен семестр вивчаються різні дисципліни і загалом їх дуже багато, на відміну від школи; лекції може вести один викладач, а практичні та лабораторні заняття – інші; інтернет можна використовувати не тільки для розваг, а він містить велику кількість корисної інформації, яку треба навчитися самостійно опрацьовувати; одного єдиного підручника недостатньо для того, щоб опанувати навчальну дисципліну – треба опрацьовувати різні джерела і багато інших відмінностей. А головне питання – чи той університет було вибрано? Чи отримає студент необхідні знання та вміння зі спеціальності?
31 жовтня 2019 р. завідувач кафедри Системного аналізу Золотухіна Оксана Анатоліївна провела з першокурсниками групи САД-11 чергові збори. Перша частина зборів була присвячена загальним питанням адаптації студентів до навчання в університеті, серед яких:
Друга частина зборів була присвячена питанням інноваційного змісту навчання, яке реалізовано на кафедрі системного аналізу відповідно до стратегії, розробленої ректором Державного університету телекомунікацій Толубко Володимиром Борисовичем. Було розглянуто 12 ключових положень, які забезпечують навчання тому, чому потрібно і як потрібно, з урахуванням вимог до компетенцій, які висуваються роботодавцями до випускників спеціальності Системний аналіз.
Впровадження всіх 12 пунктів стратегії дозволяє надати студентам ті знання та навички, які потрібні їм для успішного працевлаштування за спеціальністю Системний аналіз. В разі сумлінного навчання це гарантує студентам високооплачуване робоче місце!