Психологи з'ясували, що заняття за так званими стоячими партами помітно підвищують рівень успішності і когнітивні здібності студентів, йдеться в статті, опублікованій в International Journal of Environmental Research and Public Health.
"Багато вчителів часто заявляли, що учні та студенти поводяться краще і більше концентруються на навчанні тоді, коли вони стоять, а не сидять за партами. Ми провели першу перевірку того, як змінюються когнітивні здібності учнів при переході на такі парти", - заявив Марк Бенд (Mark Benden) з університету Техасу A & M в Коледж-Стейшн (США).
Бенд і його колеги підтвердили, що подібні парти дійсно покращують інтелектуальні здібності і підвищують здатність до навчання студентів, спостерігаючи за роботою мозку декількох десятків добровольців з числа першокурсників університету за допомогою спеціального інфрачервоного спектроскопа.
Даний прилад, як пояснюють вчені, допомагав їм стежити за тим, які регіони мозку в передній долі великих півкуль були особливо активні під час різних занять, використовуючи спеціальні мітки, які приклеювалися до чола студентів перед експериментами.
"Результати тестів показали, що постійне використання стоячих парт асоціювалося зі значним поліпшенням у функціонуванні робочої пам'яті студентів і їх здатності вирішувати завдання. Всі ці зміни відбивалися і в активності їх мозку", - додає провідний автор статті, Ранджана Мехта (Ranjana Mehta).
За словами Мехти, в наступних експериментах вона і її команда перевірять то, чи вплинуть стоячі парти на успішність школярів аналогічним чином, а також спробують зрозуміти, чи варто їм переходити на подібні столи.