На перший погляд, використання технологій штучного інтелекту для навчання може здатися досить привабливою ідеєю. Проте, варто згадати, що таке навчання має свої недоліки, які можуть переважити його переваги.
Найбільш очевидним недоліком використання штучного інтелекту для навчання є втрата можливості розвитку креативності та критичного мислення студентів. Навчання з використанням цих технологій, як правило, передбачає виконання завдань за певним алгоритмом, що не сприяє розвитку учнівської самостійності та творчості.
Крім того, використання штучного інтелекту може призвести до віддалення між викладачем та студентом. Наприклад, при використанні інтерактивних платформ для навчання, викладач може втратити можливість спілкуватися з учнями, адаптувати своє навчання до індивідуальних потреб кожного учня та забезпечувати ефективну взаємодію в групі.
Кращим варіантом може стати поєднання традиційних методів навчання з новітніми технологіями, що дозволить досягти максимальної ефективності та забезпечити широкий спектр розвитку учнів.
З іншого боку, можна зазначити, що використання штучного інтелекту може бути дуже корисним в деяких аспектах навчання. Наприклад, використання інтерактивних платформ для навчання може забезпечити більш ефективну самостійну роботу студентів та допомогти викладачам відстежувати прогрес кожного студента. Також, використання штучного інтелекту може покращити організацію уроків та забезпечити більш структуроване та систематичне навчання.
Кафедра Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем запрошує на навчання!