Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2024: Загальні характеристики ЄВІ до магістратури у 2023 році

14:46, 15-05-2023

Зміст тесту визначено Програмою тесту загальної навчальної компетентності Єдиного фахового вступного випробування для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 11 лютого 2022 року No 158.

Загальна кількість завдань тесту - 33.

На виконання завдань тесту відведено орієнтовно 75 хвилин.

Тест має два блоки.

Блок «Вербально-комунікативний компонент» містить 18 завдань.

Блок «Логіко-аналітичний компонент» містить 15 завдань.

Тест містить завдання двох форм:

Завдання на заповнення пропусків у мікротекстах (1-10).

У завданнях запропоновано доповнити речення в мікротексті словосполученнями / словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (11-33).

Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

Завдання на заповнення пропусків у мікротексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 33.

 

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО ІСПИТУ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року No 411.

Загальна кількість завдань блоку - 30.

На виконання завдань тесту відведено орієнтовно 45 хвилин.

Тест має дві частини.

Частина «Читання» (Task 1 та Task 2) містить 11 завдань різних форм. Частина «Використання мови» (Task 3 та Task 4) містить 19 завдань.

Тест містить завдання трьох форм:

Завдання на встановлення відповідності (Task 1: No 1—6).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів/частин текстів з наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування встановив / встановила відповідність, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Task 2: No 7-11).

Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання на заповнення пропусків у тексті (Task 3: No 12-21, Task 4: No 22-30). У завданнях запропоновано доповнити речення в тексті словосполученнями/ словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал,

якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.  

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 30.

 

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ З ІСПАНСЬКОЇ МОВИ

ЄДИНОГО ВСТУПНОГО ІСПИТУ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року No 411.

Загальна кількість завдань тесту - 30.

На виконання завдань тесту відведено орієнтовно 45 хвилин.

  Тест має дві частини.

Частина «Читання» (Tarea 1 та Tarea 2) містить 11 завдань різних форм. Частина «Використання мови» (Tarea 3 та Tarea 4) містить 19 завдань.

Тест містить завдання трьох форм:

Завдання на встановлення відповідності (Tarea 1: No 1-6).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів/частин текстів з наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування встановив / встановила відповідність, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

 Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Tarea 2: No 7-11). Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання на заповнення пропусків у тексті (Tarea 3: No 12-21, Tarea 4: No 22-30). У завданнях запропоновано доповнити речення в тексті словосполученнями/ словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал - за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 30.

 

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО ІСПИТУ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року No 411.

Загальна кількість завдань тесту - 30.

На виконання завдань тесту відведено орієнтовно 45 хвилин.

Тест має дві частини.

Частина «Читання» (Aufgabe 1 та Aufgabe 2) містить 11 завдань різних форм. Частина «Використання мови» (Aufgabe 3 та Aufgabe 4) містить 19 завдань.

Тест містить завдання трьох форм:

Завдання на встановлення відповідності (Aufgabe 1: No 1-6).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів/частин текстів з наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування встановив / встановила відповідність, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Aufgabe 2: No 7–11). Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання на заповнення пропусків у тексті (Aufgabe 3: No 12-21, Aufgabe 4: No 22-30).

У завданнях запропоновано доповнити речення в тексті словосполученнями/ словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал - за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал,

якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 30.

 

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО ІСПИТУ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року No 411.

Загальна кількість завдань тесту - 30.

На виконання завдань тесту відведено орієнтовно 45 хвилин.

Тест має дві частини

Частина «Читання» (Exercice 1 та Exercice 2) містить 11 завдань різних форм. Частина «Використання мови» (Exercice 3 та Exercice 4) містить 19 завдань.

Тест містить завдання трьох форм: 

Завдання на встановлення відповідності (Exercice 1: No 1-6).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів/частин текстів з наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування встановив / встановила відповідність, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Exercice 2: No 7-11).

Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

 

Завдання на заповнення пропусків у тексті (Exercice 3: No 12-21, Exercice 4: No 22-30).

У завданнях запропоновано доповнити речення в тексті словосполученнями/ словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал - за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

 

Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал,якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 30.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "126 Інформаційні системи та технології" кафедри Інформаційних систем та технологій та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Інформаційних систем та технологій

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціальність: Інформаційні системи та технології

Спеціальність «Інформаційні системи та технології» дає можливість студентам отримати ґрунтовні знання з сучасних інформаційних технологій та знайти перспективну роботу в ІТ-компаніях, у тому числі закордонних. Студенти отримують ґрунтовну математичну та алгоритмічну підготовку, вивчають основні мови програмування, комп`ютерні мережі, операційні системи та інші дисципліни, необхідні для роботи за фахом.

Місцем роботи випускників можуть бути організації, які займаються розробкою та супроводом програмного забезпечення, у тому числі на платформі Web, оператори мобільного зв'язку, Інтернет-провайдери, організації, які використовують комп`ютерні технології.

Спеціальність: Інформаційні системи та технології

Спеціальність «Інформаційні системи та технології» дає можливість студентам отримати ґрунтовні знання з сучасних інформаційних технологій та знайти перспективну роботу в ІТ-компаніях, у тому числі закордонних. Студенти отримують ґрунтовну математичну та алгоритмічну підготовку, вивчають основні мови програмування, комп`ютерні мережі, операційні системи та інші дисципліни, необхідні для роботи за фахом.

Місцем роботи випускників можуть бути організації, які займаються розробкою та супроводом програмного забезпечення, у тому числі на платформі Web, оператори мобільного зв'язку, Інтернет-провайдери, організації, які використовують комп`ютерні технології.

Переглядів: 2 410