Галузь ІТ, як і будь-яка інша, вимагає людей зі специфічними професійними уміннями та навичками. Крім того, кожен ефективний працівник повинен мати розвинуті особисті навички. Ці навички можуть допомогти вам показати роботодавцям, що ви всебічно розвинена особистість. Навчаючись на спеціальності Інформаційні системи та технології, ви отримаєте всі необхідні знання та навички, як професійні, так і особистісні, для успішної кар’єри в IT-індустрії.
Вміння працювати в команді, вирішувати конфліктні ситуації, бути уважним до деталей, володіння гарно розвиненим критичним мисленням, уміння слухати та чітко викладати свої думки, а також інші подібні навички відносяться до особистісних, гнучких навичок (SoftSkills). Тобто це ті вміння, які допомагають нам бути ефективними на будь-якій роботі. Ці навички, наряду з професійними, кожен студент має змогу набути під час навчання на спеціальності Інформаційні системи та технології.
Вміння комунікувати. Спілкування є життєво важливою частиною успіху у всіх сферах життя, в тому числі в професійній діяльності. Одна справа знати, що правильно чи розуміти, що робити, але зовсім інша мати можливість чітко донести інформацію до людей. В межах навчального процесу студентам пропонується обговорювати різні ситуаційні питання та навчатися висловлювати свої думки. На дисциплінах «Групова динаміка та комунікації», «Ділові комунікації» студенти отримують основні знання про етику професійного спілкування, набувають умінь та навичок правильно висловлювати свої думки під час ділової комунікації з метою досягнення оптимального результату.
Вміння працювати в команді - ще один важливий softskills зі списку успішного айтішника. В рамках дисципліни «Управління ІТ-проєктами» студенти вивчають сучасні методології управління проєктами, освоюють тонкощі командної роботи, підходи до вирішення конфліктних ситуацій і ефективні методи управління членами команди.
Більшість дисциплін передбачає командну роботу на практичних заняттях, тим самим студенти мають змогу відточувати принципи командної роботи.
Критичне мислення - це здатність розмірковувати та ефективно аналізувати інформацію. Під час професійної діяльності критичне мислення включає процес збору інформації і її обробки найбільш логічним способом для отримання цінності й пошуку рішень. Щоб розвивати критичне мислення у студентів, в межах навчального процесу викладачі навчають їх аналізувати інформацію, давати оцінку запропонованим рішенням, обирати аргументи для доведення власних думок чи спростування отриманої інформації, формулювати обґрунтовані висновки, приймати самостійні рішення та прогнозувати результати.