Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Готуємось до екзамену з вищої математики

10:29, 22-12-2021

Для студента найголовніше не скласти екзамен, а вчасно про нього згадати)

Ось і закінчується навчальний семестр, на порозі сесія…  Що робити з вищою математикою, як її вивчити й успішно здати?


У зимову сесію до екзамену з вищої математики готуються студенти другого курсу. Звичайно, якщо ти справно відвідував лекції та маєш конспекти лекцій (або знаєш де їх знайти), був на практичних заняттях, виконав усі завдання лабораторних і розрахункових робіт, написав усі контрольні роботи, що передбачені навчальною програмою з вищої математики, то ти гарантовано уникнеш можливого стресу та легко й успішно складеш екзамен з вищої математики.

Що робити тому, хто працював протягом семестру не так плідно? Звичайно пам’ятати, що «хто йде, той дійде». Оскільки студент не допускається до семестрового контролю, якщо він не виконав усіх видів робіт, які передбачені на семестр з вищої математики, то в першу чергу потрібно виконати всі можливі завдання та здати їх викладачу. Далі шукаємо перелік питань до екзамену та перевіряємо відповідність свого конспекту лекцій. У разі значних прогалин в конспектах - максимально відновлюємо основні поняття, означення, теореми, типові задачі.

Важливо визначитися, ви просто хочете здати екзамен чи отримати достатньо високі бали в залікову книжку? Пригадаємо критерії оцінювання, що відповідають Європейській кредитно-трансферній системі (ECTS):

На високому рівні компетентності (рівень А) студент:

  • виявляє особливі творчі здібності, вміє самостійно здобувати знання;
  • без допомоги викладача знаходить та опрацьовує необхідну інформацію;
  • уміє використовувати набуті знання і вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях;
  • переконливо аргументує відповіді;
  • самостійно розкриває власні обдарування і нахили.

На достатньому рівні компетентності (рівень В) студент:

  • вільно володіє вивченим обсягом матеріалу, застосовує його на практиці;
  • вільно розв’язує вправи і задачі у стандартних ситуаціях;
  • самостійно виправляє допущені помилки, кількість яких незначна.

На достатньому рівні компетентності (рівень С) студент:

  • уміє зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом викладача;
  • в цілому самостійно застосовує отримані знання на практиці;
  • контролює власну діяльність;
  • виправляє помилки, серед яких є суттєві;
  • добирає аргументи для підтвердження думок.

На середньому рівні компетентності (рівень D) студент:

  • відтворює значну частину теоретичного матеріалу, виявляє знання і розуміння основних положень;
  • з допомогою викладача може аналізувати навчальний матеріал, виправляти помилки, серед яких є значна кількість суттєвих/

На середньому рівні компетентності (рівень E) студент значну частину навчального матеріалу відтворює на репродуктивному рівні.

Отже, вибір за вами і все у ваших руках! Вам під силу успішно здати вищу математику!


Кафедра вищої математики, математичного моделювання та фізики бажає вам натхнення, удачі та успіхів у вивченні вищої математики.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Спеціалізація: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Переглядів: 5 978