Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ЗНО з математики: особливості тесту 2021 року

14:49, 09-04-2021

ПРОБНЕ ЗНО-2021: ЗМІНЕНО ТЕРМІНИ ПРОВЕДЕННЯ В ОКРЕМИХ РЕГІОНАХ

Через припинення руху громадського транспорту, що унеможливлює доїзд зареєстрованих учасників, а також педагогів, залучених до проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання, тестування у Києві та Чернігівській області буде перенесено на 24 квітня. В інших регіонах України пробне ЗНО відбудеться, як і заплановано, 10 квітня.

Незалежно від того, коли саме учасники проходитимуть оцінювання, для них буде доступна можливість завантажити тестові зошити з будь-яких навчальних предметів із переліку та пройти тестування вдома. Водночас різнитиметься дата внесення відповідей до сервісу «Визначення результатів пробного зовнішнього незалежного оцінювання».

Так, учасники, які проходитимуть оцінювання 10 квітня, зможуть занести свої відповіді до цього сервісу 10-14 квітня, тобто відповідно до попереднього плану.

Учасники з Києва та Чернігівської області, для яких тестування буде перенесено на 24 квітня, зможуть унести свої відповіді на той тест, на який вони були зареєстровані, з 24 до 28 квітня (після проходження оцінювання).

 

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2021 році складається із завдань чотирьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності, завдань відкритої форми з короткою відповіддю (структуроване та неструктуроване), а також завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

Загальна кількість завдань тесту з математики – 34, на виконання яких учасникам буде відведено 210 хвилин.

Результат виконання завдань №1-26, 30 та 31 буде зарахований як державна підсумкова атестація з математики для тих учнів, студентів закладів освіти, які 2021 року завершують здобуття повної загальної середньої освіти, та вивчали математику на рівні стандарту.

Результат виконання завдань всього тесту буде зарахований як державна підсумкова атестація з математики для тих учнів, студентів закладів освіти, які 2021 року завершують здобуття повної загальної середньої освіти, та вивчали математику на профільному рівні, а також буде використовуватися під час прийому до закладів вищої освіти України.

Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання №1-26, №30 та №31, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація на рівні стандарту, дорівнює 50 балам.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту - 67 балів.
 

ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№1–16) — завдання складається з основи та п’яти варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюється в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») (№17–20) — завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 3) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.

Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») оцінюється в 0, 1, 2 або 3 бали: 1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку та/або колонці; 0 балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари»), або відповіді на завдання не надано.

Структуроване завдання відкритої форми з короткою відповіддю (№21–24) — завдання складається з основи та двох частин і передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, відповіді до кожної з частин завдання в бланку відповідей А.

Структуроване завдання оцінюється в 0, 1 або 2 бали: 1 бал за кожну правильно вказану відповідь; 0 балів, якщо вказано обидві неправильні відповіді, або відповіді на завдання не надано;

Неструктуроване завдання відкритої форми з короткою відповіддю (№25–29) — завдання складається з основи та передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь у бланку відповідей А.

Неструктуроване завдання оцінюється в 0 або 2 бали: 2 бали, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або відповіді на завдання не надано.

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю першого виду (№30–32, 34) — завдання складається з основи та передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання в бланках відповідей Б і В навів усі етапи розв'язання й обгрунтував їх, зробив посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження, проілюстрував розв’язання задачі рисунками, графіками тощо.

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю першого виду № 30, 34 оцінюються в 0, 1, 2, 3, 4, 5 або 6 балів; завдання № 31 оцінюється в 0, 1, 2, 3 або 4 бали; завдання № 32 оцінюється в 0, 1 або 2 бали.

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю другого виду (№33) — завдання складається з основи та передбачає доведення твердження. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання в бланку відповідей В навів усі етапи доведення й обгрунтував їх, зробив посилання на використані математичні факти.

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю другого виду № 33 оцінюються в 0, 1, 2 або 3 бали.

Завдання з розгорнутою відповіддю оцінюються відповідно до затверджених критеріїв оцінювання.

Радимо учасникам тестування з математики ознайомитися з наступними матеріалами:

https://osvita.ua/test/program_zno/1126/

https://osvita.ua/doc/files/news/50/5017/Nakaz-171-16_10_2020-MATH.pdf

https://osvita.ua/doc/files/news/50/5017/Nakaz-170-vid-15_10_2020-MATH_KRIT.pdf

https://osvita.ua/test/answers/matem.html

https://zno.osvita.ua/mathematics/

https://zno.osvita.ua/

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Спеціалізація: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Переглядів: 10 989