Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

З Днем працівників освіти!

12:46, 02-10-2020

ШАНОВНІ ВИКЛАДАЧІ ТА СПІВРОБІТНИКИ УНІВЕРСИТЕТУ!

Кафедра вищої математики щиро вітає Вас із Вашим професійним святом – Днем працівників освіти!

Всіх нас об’єднує головна мета нашої спільної праці - допомагати молоді пізнати навколишній світ, здобути необхідні знання, а найголовніше – проявити таланти, набути моральні й духовні цінності та обрати вірний життєвий шлях. Наша глибока повага Вам, дорогі колеги, за високий професіоналізм, невтомний творчий пошук і прагнення виростити яскраві особистості, соціально активних громадян, справжніх патріотів України.

Хай же на цьому благородному шляху Вас завжди супроводжують успіхи. Хай щедрою буде до Вас доля, обминають життєві негаразди, а Ваші серця зігріває людська довіра та любов.

Щастя, добра і благополуччя Вам і Вашим родинам!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 646