Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Графік ліквідації заборгованостей з дисциплін кафедри вищої математики

15:58, 03-02-2015

Шановні студенти!

Доводимо до вашого відома графік ліквідації академічних заборгованостей з дисциплін, закріплених за викладачами кафедри вищої математики.

№ з/п

П.І.Б. викладача

Предмет

Група

Час перездачі

Дата перездачі

Ауд.

Примітка

1.

Барабаш О.В.

Вища та прикладна математика

МНД-11

10.00

04.02.2015

512

 

2.

Мусієнко А.П.

Алгоритми та методи обчислень

КСД-31, КСД-32, КСД-33

10.00

05.02.2015

512

 

3.

Жихарева Ю.І.

Вища математика

СЗД-11

11.00

04.02.2015

512

 

Лінійна алгебра та аналітична геометрія

УБД-11

11.00

04.02.2015

512

 

Математичний аналіз

УБД-11

11.00

04.02.2015

512

 

Теорія ймовірностей та математична статистика

УБД-21

11.00

04.02.2015

512

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 162