З 4 лютого 2019 року розпочався весняний семестр і за перші дні семестру викладачі кафедри вже провели відкриті заняття.
Мета відкритої лекції – контроль якості викладацької роботи лектора; обмін досвідом; дружня допомога колег лектору у розкритті недоліків його роботи та їх усунення; пошук можливостей вдосконалення навчального процесу. Відкриті лекції сприяють згуртуванню колективу кафедри, створенню концептуальної єдності науково-методичних підходів та дій щодо організації навчального процесу та вимог до студентів. Проте необхідно пам’ятати, що лекція читається не для колег, а для студентів!
По завершенню колеги на кафедрі обговорили лекцію. Науково-педагогічні працівники зазначали змістовність лекції (тема розкрита повністю), інформативність (у лекції міститься цікавий матеріал), зв'язок з практикою (показано практичне значення представленого матеріалу), логічність, вільне володіння матеріалом, емоційність (відчуття зацікавленості лектора та його особиста думка), контакт з аудиторією, культура мови, доступність та темп викладення.
04.02.19 р.
Дисципліна: «Математичні методи моделювання та систематизації процесі».
Вид заняття: лекція.
Тема: «Класифікація моделей. Математичні моделі на основі харківських випадкових процесів».
Викладач: Барабаш О. В.
05.02.19 р.
Дисципліна: «Вища математика».
Вид заняття: лекція.
Тема: «Невизначений інтеграл».
Викладач: Замрій І. В.
06.02.19 р.
Дисципліна: «Вища математика».
Вид заняття: лекція.
Тема: «Інтегральне числення функції однієї змінної».
Викладач: Шкапа В. В.
Всім викладачам, а особливо починаючим, необхідно частіше відвідувати лекції своїх колег, досвідчених науковців, з метою підвищення свого професійного рівня.