Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Курси ”Обчислювальної математики з використанням персонального комп’ютера”

13:29, 04-02-2019

Шановні студенти!

Кафедра вищої математики набирає студентів на курси з обчислювальної математики з використанням персонального комп’ютера.

Метою курсів є поглиблене вивчення вищої математики (обчислювальної математики з використанням персонального комп’ютера).

Обсяг курсів – 36 годин.

Курси будуть проводитись раз на тиждень на 3-4 парах в ауд. 517.

Викладачі: Дахно Наталія Борисівн, Свинчук Ольга Василівна

Тривалість: з березня 2019 р. по квітень 2019 р.

Основні розділи, що будуть вивчатися на курсах:

  • Диференціальне числення.
  • Інтегральне числення.
  • Диференційні рівняння.
  • Ряди.

Записатися на курси можна в ауд. 517 у Дмитра Васильовича.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 477