Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Екзамени з дисципліни «Вища математика»

10:01, 08-01-2019

Шановні студенти! Кафедра вищої математики нагадує Вам, що з 8 січня розпочинаються екзамени з вищої математики!

8 січня 2019 р.:                                                      

  • Група ТСД-22, ауд. 521, екзаменатор Шевченко Галина Володимирівна;
  • Група ТСД-25, ауд. 521, екзаменатор Шевченко Галина Володимирівна;
  • Група ТСД-21, ауд. 521, екзаменатор Шевченко Галина Володимирівна.

11 січня 2019 р.:

  • Група КНД-22, ауд. 501, екзаменатор Мусієнко Андрій Петрович;
  • Група КНД-21, ауд. 501, екзаменатор Мусієнко Андрій Петрович;
  • Група ТСД-24, ауд. 521, екзаменатор Шевченко Галина Володимирівна;
  • Група ТСД-26, ауд. 521, екзаменатор Шевченко Галина Володимирівна;
  • Група ТСД-23, ауд. 521, екзаменатор Шевченко Галина Володимирівна.

Кафедра вищої математики бажає студентам успішно скласти екзамени!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 632