Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Курси «Обчислювальна математика з використанням ПК»

08:58, 14-11-2018

На кафедрі вищої математики організовано курси «Обчислювальна математика з використанням персонального комп’ютера». Нагадуємо, що курси працювати з 01 жовтня по 30 листопада 2018 року щопонеділка на 4-5 парі (13:30 – 16:50). По завершенню курсу студентам видається сертифікат університетського зразка (за умови позитивної здачі екзамену).

Минулого тижня викладачі курсів – Дахно Н. Б. і Шевченко Г. В. –  провели заняття на тему «Однорідні диференціальні рівняння 2-го порядку зі сталими коефіцієнтами», де студенти поглибили і розширили свої знання, які отримали раніше під час вивчення розділів диференціального і інтегрального числення з курсу вищої математики.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 140
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ