Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Оновлення матеріальної бази кафедри вищої математики

16:12, 22-01-2015

В рамках удосконалення навчально-матеріальної бази університету нещодавно були встановлені нові крейдові дошки в лекційних аудиторіях 501, 509, 519. Кожна дошка розміром 4,0 х 1,2 м, під назвою «Оксфорд +» спеціально виготовлялась для Державного університету телекомунікацій на підприємстві ТСО, м. Харків. Ці дошки є найкращим зразком крейдових дошок із тих, що є на європейському ринку. Вони мають металокерамічне покриття з довічною гарантією, що дає мінімум крейдового пилу при проведенні занять.

Інші переваги використання таких дошок:

  • довічна гарантія на поверхню;
  • можливість використання крейди будь-якої якості;
  • підвищена передача кольорів при використанні кольорової крейди;
  • збільшений крейдозбирач на всю довжину дошки.

Застосування таких дошок в навчальному процесі покращить якість викладання матеріалу.

Подальше обладнання лекційних аудиторій, що заплановано на початок другого семестру, полягає в стаціонарному облаштуванні аудиторій відео проекторами та екранами. Це дасть можливість демонстрації мультимедійних матеріалів під час лекцій. 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 744