Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відкриття сайту «Вища математика»

09:04, 12-09-2017

Шановні студенти Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва!

Для вас відновлює свою роботу сайт доктора технічних наук, професора Барабаша Олега Володимировича http://bov.in.ua/  

Даний сайт присвячено наданню методичних матеріалів студентам 1-5 курсів Державного університету телекомунікацій з дисциплін «Вища математика», «Математичні методи моделювання та оптимізації процесів», «Чисельні методи» та ін.

На даному сайті можна знайти інформацію:

  • Про робочу навчальну програму та перелік навчальної літератури;
  • Про перелік літератури та законодавчо-нормативних документів з дисциплін;
  • Про розклад занять;
  • Про перелік контрольних питань для МКР;
  • Про поточні оцінки студентів;
  • Про інші методичні вказівки для підготовки студентів до занять.

Даний сайт також буде корисним для студентів, викладачів та  аспірантів інших інститутів, які цікавляться математичними дисциплінами.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 030