Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи спробували себе у якості фокус-групи під час практичного заняття

13:04, 02-10-2024

В рамках практичного заняття з дисципліни «Маркетингові дослідження» студенти 2 курсу спеціальності «Маркетинг» стали представниками цільової аудиторії кондитерської компанії. 

Модератор фокус-групи за спеціально розробленим гайдом розкрив учасникам ключові аспекти виходу нового товару компанії на ринок, а також розподілив ролі всередені групи (амбасадор бренду, поціновувач іншої торгової марки тощо).

Своєю чергою, учасники фокус-групи відповідали на запитання про смак, екологічність пакування, ціну та інші аспекти продукту. В результаті проведеного дослідження було розраховано загальний бал по кожному з питань та сформовано єдину концепцію розвитку продукту, а також зазначено основні проблеми, на які слід звернути увагу виробнику.

Практична складова вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження» допомагає студентам оволодіти навичками критичного мислення; обробляти маркетингову інформацію та інтерпретувати її результати.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 629