Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Планове засідання кафедри Вищої математики

10:18, 02-04-2015

1 квітня 2015 року в 512 аудиторії відбулося планове засідання кафедри Вищої математики.

Мета засідання: обговорення нагальних питань навчального процесу.

На засіданні були розглянуті наступні питання:

  1. Робота студентських наукових гуртків «Прикладна математика в інфокомунікаціях» (науковий керівник – кандидат фізико-математичних наук, доцент Онищенко В.В.) та «Вибрані розділи вищої математики (олімпіадні задачі)» (науковий керівник – кандидат фізико-математичних наук, доцент Дзядик С.Ю.). Звіт наукових керівників про роботу гуртків.
  2. Оформлення сайту кафедри, удосконалення його наповненості.
  3. Дистанційне навчання. Звіт членів кафедри про рівень виконання наповнення дистанційної освіти.
  4. Профорієнтаційна робота. Звіт про виконану роботу членів кафедри та план подальшої роботи у вказаному напрямку.
  5. Виконання планів методичної, наукової та організаційної роботи науково-педагогічних працівників кафедри.
  6. Різне.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 10 093