Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Онлайн-лекторій з професіоналами – продовжуємо започатковану традицію

17:10, 18-12-2021

Засвоєння теоретичних знань, оволодіння інноваційними технологіями та ознайомлення з досвідом успішних практикуючих управлінців  – умова формування професійних компетентностей випускників кафедри документознавства та інформаційної діяльності Державного університету телекомунікацій. Кафедра цього навчального року започаткувала проведення онлайн-лекцій з професіоналами – розробниками нормативно-правових актів у сфері інформації та документації, менеджерами-практиками. В рамках онлайн-зустрічей з професіоналами 17.12.2021 р. на кафедрі проведена лекція «СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ HR-МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПИТАННЯ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ КАДРОВОГО ДІЛОВОДСТВА»

ДОСЬЄ ГОСТЯ КАФЕДРАЛЬНОГО ЗАХОДУ:

Іванна Олегівна Лавронова – професіонал з дев’ятирічним стажем роботи в HR сфері комерційних банків та міжнародних компаній, п’ять років на керівних посадах з управління людськими ресурсами, талановитий керівник всіх процесів, пов’язаних з управлінням персоналом, покровитель молодих і перспективних спеціалістів. Юрист за фахом, спеціалізується у сфері трудового права та кадрового діловодства. Має великий досвід організації документообігу в компаніях, а також аудиту кадрової документації. Проводить спеціальну експертизу з питань регулювання роботи іноземних працівників в Україні. Вільно володіє англійською мовою, в практичній роботі послуговується німецькою та турецькою мовами.

Сучасні моделі та техніка навчання у закладах вищої освіти широко послуговуються кейс-методом з використанням описання реальних ситуацій в економіці, соціальній сфері, бізнесі. Case method або метод ситуативного аналізу поширений у сфері підготовки управлінців персоналом. Іванна Олегівна поділилася власним досвідом управління людськими ресурсами, технологіями HR-менеджменту, сучасними проблемами управління персоналом. Описання конкретних ситуацій у роботі кадрових служб та HR-менеджерів, виклад сутності проблем менеджменту, розкриття шляхів їх вирішення – чи не найцікавіша частина онлайн-презентації.

Об’єктом наукових інтересів та темою майбутнього дисертаційного дослідження Іванни Олегівни є адміністративна відповідальність за порушення трудового законодавства. Саме тому у предметну сферу лекції-презентації потрапили проблеми запобігання порушень Кодексу законів про працю України при працевлаштуванні та трудових відносинах у колективі. 

Ключові аспекти діджиталізації кадрового діловодства, а саме: перехід на електронні трудові книжки, електронні лікарняні, ведення кадрової документації в традиційній та електронній формах, архівування та забезпечення збереженості кадрової документації, використання електронних ресурсів у кадровій роботі – важливий і корисний з практичної точки зору блок питань, який викликав жваву дискусію серед присутніх студентів та викладачів кафедри.

Корисними для випускників кафедри були практичні поради Іванни Олегівни щодо каналів пошуку роботи, методик до написання Curriculum vitae і вимог до «ідеального резюме», яке є запорукою успіху при працевлаштуванні. Студентів та викладачів кафедри цікавили питання оплати праці за гендерним принципом, порівняльної характеристики оплати праці іноземців та громадян України у міжнародних компаніях. Наприкінці зустрічі лектор пообіцяла в якості бонусів студентам нашої кафедри консультацію-допомогу у питаннях складання резюме та поради щодо можливостей працевлаштування.

Основні питання управління персоналом та кадрового діловодства, висвітлені Іванною Олегівною, формують у студентів системні знання про роботу HR-менеджерів у службах управління персоналом.

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 3 275