Обов᾽язковим компонентом освітньої програми для здобуття кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» є науково-педагогічна практика, яка має на меті набуття студентом професійних навичок та вмінь здійснення самостійної науково-педагогічної роботи.
Для студента-магістранта важливо мати системні знання з методології педагогічної роботи як творчої діяльності, здобути практичний досвід в організації навчального процесу, використати методи наукового пізнання. Поєднання професійної освіти та педагогічної діяльності сприятиме не лише підвищенню мотивації до отримання знань і формування відповідних компетенцій, але й буде стимулом оновлення змісту професійної освіти.
Першого вересня 2021 р. розпочалася науково-педагогічна практика у магістрантів другого курсу групи УІКДМ-61. Студенти ознайомилися з робочою програмою практики, обрали дисципліни в якості об᾽єкту для проходження практики, орієнтуючись на власні наукові інтереси та тематику майбутньої кваліфікаційної роботи, вивчили навчальну і робочу програму дисципліни, з якої розробляють лекцію для студентів бакалаврату. Вимога до магістрантів – лекція повинна акцентувати увагу на теоретичних аспектах, мати проблемний характер.
Сьогодні, 14 вересня 2021 р. магістранти Бабій Д. В. (керівник –Сидоренко Т. М.), Бондаренко М. О. (керівник – Климова К. І.), Палажченко О. Є. (керівник Сидоренко Т. М.) вперше в практиці кафедри документознавства та інформаційної діяльності зустрілися зі студентами 3-го та 4-го курсів для читання лекцій професійно орієнтованих дисциплін.
На 4-му курсі бакалаврату (група ДЗД-41) свою першу лекцію з дисципліни «Керування документаційними процесами» провела магістрантка Марія Бондаренко. Творчий підхід, візуалізація лекційного матеріалу доповнили змістовну проблемну лекцію на тему «Керування документаційними процесами – сфера наукових знань».
Кафедра очікує успішного завершення науково-педагогічної практики і плідних результатів наступних практик магістрантів – науково-дослідницької та переддипломної.