Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Дистанційне навчання: досвід отримано, висновки зроблено!

15:14, 25-05-2021

Видатний швейцарський педагог-новатор Йо́ганн Ге́нріх Пестало́цці  зазначив: «Будь-яке навчання людини, є не що інше, як мистецтво сприяти прагненню природи до свого власного розвитку». Це ще раз підкреслює, що немає перешкод на шляху до знань!

Пандемія Covid-19 змусила увесь світ переглянути систему навчання і на небачуваний до нині період перевести усі заняття у вишах на дистанційну форму. Справжнє мистецтво викладачів надало можливість забезпечити безперебійне навчання. Справжнє стремління до знань та наполегливість студентів надало можливість продуктивно співпрацювати з кожної дисципліни. Початок був складним для всіх. Однак, немає перешкод для справжніх фахівців! Наш університет та кафедра Документознавства та інформаційної діяльності, отримали власний досвід й повернувшись, нарешті, до аудиторій зважили та проаналізували позитивні та негативні враження. Однак, цікавим був і досвід наших студентів, які погодилися поділитися власними думками.

 

Киба Сергій, студент 1 курсу групи АЗД 11

Я, Киба Сергій, студент першого курсу Державного університету телекомунікацій. Навчаюся за спеціалізацією «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю». У розпал пандемії багато університетів навчаються дистанційно. У моєму університеті, для того, щоб ми могли ефективно навчатися, викладачі використовують різні платформи для викладання. Прикладом цього є програма Zoom, де викладачі подають матеріали лекцій, студенти відповідають на семінарах. Також ми використовуємо електронну пошту, за допомогою якої викладачі та студенти можуть ефективно взаємодіяти, отримувати завдання та надсилати виконані роботи семінарських та практичних занять. Крім того, постійно користуємося Google Forms та платформою Moodle, де проходять наші модульні контрольні тести. На мій погляд, це дуже корисні програми, як для дистанційної, так і для аудиторної роботи, що полегшує роботу викладачів у перевірці великих потоків студентів та за їх допомогою можна вільно та ефективно навчатися.

Якщо йдеться про основні переваги дистанційного навчання, то, на мою думку, вони полягають в наступному. Передусім, це можливість ефективного навчання незалежно від свого перебування. Наприклад, можна отримувати знання, не виходячи з дому, в цілком комфортних умовах. Важливою є також мобільність. Студенти мають можливість комунікаціювати з викладачами швидше та ефективніше, ніж шляхом призначення консультацій в стінах університету, заочного навчання.

Однак, нам слід пам’ятати і про недоліки дистанційного навчання. Як на мене, головним недоліком є технічний аспект, тому що студенти не завжди мають відповідне необхідне технічне обладнання або доступ до Інтернет. До того ж перевантаження системи – це ще один недолік дистанційного навчання.

Утім, я вважаю, що дистанційне навчання має великі перспективи в майбутньому, тому що воно забезпечує ефективність, користь та зручність навчання.


Симонова Яна, студентка 1 курсу групи АЗД-11

Мене звати Яна, я першокурсниця Державного університету телекомунікацій, навчаюся за освітньою програмою «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю». Маю амбіційні плани щодо майбутнього та позитивний погляд на сучасне.

Вибрала саме цей університет через позитивні відгуки, а також застосування сучасних методів навчання, найкращих викладачів і можливість здобути унікальні знання. Хоча я навчаюся лише перший рік, мені здається, що наш університет залишить після себе лише найкращі спогади, навіть незважаючи на скрутний час пов’язаний з епідемією. Але завжди намагаюся винести урок з усього, що зі мною відбувається, й позитивно дивитись далі в майбутнє. Відзначу, що тепер у нас є досвід дистанційного навчання, і це великий плюс.

Безумовно, був корисним досвід роботи із сучасними електронними платформами, такими як Zoom та Discord. Важливо, що навчання в цьому режимі лишає студентам значно більше вільного часу, який можна використати як на відпочинок, так і на удосконалення своїх знань. І, звичайно, це безпечніший вид навчання в умовах пандемії. Не можна не зазначити відповідальний підхід з боку викладачів, які вчасно проводять лекції та забезпечують нас електронною літературою. Але недоліки, на жаль, є також. Наприклад, поганий зв’язок часто заважає повністю зрозуміти тему лекції. Деякі теми краще сприймаються під час аудиторних занять, коли є можливість не лише спілкуватися з викладачами, але також взяти участь у живій дискусії зі студентами. Особливо це стосується семінарських занять.

Однак, незважаючи на всі проблеми, з якими ми стикаємось зараз, я вважаю, що мені пощастило потрапити саме в цей університет. За будь-яких проблем у нас налагоджена позитивна комунікація, як з викладачами, так і всередині студентського колективу. Особливо це відчувалося, коли в умовах пандемії ми освоювали нові форми навчання у віддаленому режимі.


Горщевська Марина студентка 1 курсу групи АЗД 11

Я Марина, навчаюся в Державному університеті телекомунікацій за спеціалізацією «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю». Цього року через пандемію ми значний час змушені були навчатись у віддаленому режимі. Враження від організації онлайн навчання у мене позитивні. Передусім, це був новий досвід використання різноманітних електронних платформ та інтернет-ресурсів, за допомогою яких ми отримували нові знання. Віддалена форма навчання спочатку була дуже незвичною, але завдяки добре налагодженому зв’язку із викладачами, які надавали нам усіляку допомогу і підтримку, ми поступово оцінили її переваги. Вони полягають у безпеці викладачів і студентів, які в умовах пандемії мають більше шансів зберегти здоров’я. Але якщо казати відверто, особисто я, під час очної форми навчання, інформацію сприймаю краще, ніж в режимі онлайн. Тому постійно хочеться повернутися до аудиторії, де відчувається живий контакт з викладачами та моїми друзями-одногрупниками.


Амбросова Каріна, студентка 1 курсу АЗД 11

Я Каріна, студентка Державного університету телекомунікацій спеціалізації «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю». Ми живемо в суспільстві, де технології грають ключову роль у розвитку економічних, політичних, соціально-культурних процесів. Раніше, мабуть, лише письменники-фантасти могли собі уявити, що чи не увесь світ буде вчитися й працювати в себе вдома. Але, на жаль, зараз ці процеси прискорюються не лише завдяки розвитку науки і техніки, але й через появу нових захворювань, які змушують людей максимально обмежувати контакти із зовнішнім світом.

Онлайн навчання, яке практикувалося в нашому університеті цього року, викликало в мене в цілому позитивні враженні. Навчатися вдома зручно – умови комфортні і, що особливо важливо, ти навряд чи запізнишся на пару, хіба що невчасно увімкнеш комп’ютер, ноутбук чи телефон. Позаяк, в умовах пандемії, дистанційне навчання дає додаткові шанси зберегти своє здоров’я.

Проте, на мою думку, онлайн навчання навряд чи може замінити класичну очну освіту. Мені здається, що живий контакт із викладачем та сокурсниками в аудиторії є універсальним та найбільш дієвим для набуття і закріплення знань. Вочевидь, на етапі опанування теорії, дистанційне навчання є цілком ефективним. Але для того щоб стати справжнім фахівцем, у будь-якій галузі, потрібна жива практика. Хіба можна, наприклад, дистанційно освоїти фах лікаря-хірурга чи стоматолога? Думаю що ні. Тому, визнаючи зручність та дієвість дистанційного навчання (зокрема і на прикладі нашого університету) я сподіваюся, що досягнення світової медицини сприятимуть згасанню пандемії. Це наддасть нам можливість повернутися до навчання в аудиторії, де розглядаючи різні теми, ми зможемо активно дискутувати, контактувати з викладачем безпосередньо, що сприятиме кращому засвоєнню знань.

 

Якщо Вам цікаво познайомитися з нашими студентами та дізнатися їх думки про навчання та університетське життя загалом, не пропустіть продовження у наступних новинах кафедри документознавства та інформаційної діяльності Державного університету телекомунікацій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 4 414