Кожен заклад вищої освіти, конкуруючи між собою, хоче бути успішним і привабливим в очах споживачів на ринку освітніх послуг. Іміджева діяльність будь-якого закладу ґрунтується на основі рекламно-інформаційної діяльності. В Державному університеті телекомунікацій зростання надання таких послуг залежить від формування базисного розширення спектра рекламно-інформаційної діяльності як основи успішної профорієнтаційної кампанії, що враховує повсякчасне висвітлення здобутків, яскравих подій з життєдіяльності Університету на шпальтах власних видань та сторонніх ЗМІ.
Цьогоріч, враховуючи несприятливий економічний, соціальний рівні життя громадян, вступна кампанія буде непростою. Конкуренція ЗВО зростає. І в цьому аспекті кафедра документознавства та інформаційної діяльності визначила свої пріоритети у проведенні профорієнтаційної роботи, поставивши за мету – розповсюдити якомога більше інформації про Університет, і зокрема кафедри, серед випускників шкіл та коледжів.
В рамках вивчення кафедральної дисципліни «Основи реклами та PR-технологій», студентами-другокурсниками були дослідженні та визначені заходи, які передбачають успішну реалізацію мети:
Основними джерелами інформації про Університет є рекомендації студентів, які навчалися або навчаються у ЗВО, профорієнтація, проведена не лише кафедральними викладачами, а й групою активних студентів у школах та коледжах. Важливим і ефективним аспектом у цьому контексті залишається реклама – переважно в Інтернет-мережі.