Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Переконуй, впливай, захищайся та навчайся!

08:28, 27-11-2020

Дистанційне навчання вимагає більше зусиль від учасників навчального процесу, але разом з тим створює умови для гнучкого графіка роботи. Можна знайти час на самовдосконалення та занурення у світ навчальних курсів. Найбільш ефективно це відбувається на одинці з «розумною» книгою. Варто запропонувати студентам, що навчаються за освітніми програмами «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», «Документознавство та інформаційна діяльність», «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю» на кафедрі документознавства та інформаційної діяльності, деякі кращі книжки з навчальних дисциплін.

Розповімо про три мотиваційні дослідження, які урізноманітнять навчання, поглиблять знання, зарядять енергією та підвищать особистісний потенціал.

Це світові бестселери відомого соціального психолога Роберта Чалдини, почесного професора психології та маркетингу Університету штату Арізона, члена НАН США. Його новаторські дослідження були відзначені в найпрестижніших наукових журналах, а також на телебаченні, радіо, у діловій і національній пресі в усьому світі. У сфері впливу й переконання книги Р. Чалдини найбільш цитовані, уже 30 років знаходяться в списках бестселерів і мають найвищий рейтинг серед бізнес-книжок на Амаzon із моменту заснування ресурсу.

Це передусім книга Р. Чалдини «Психологія впливу», яка витримала в США п'ять видань, має тираж понад півтора мільйони та дослідження «Психологія переконання. Важливі дрібниці, що гарантують успіх», яке стало результатом тридцятирічної праці класика. Використовуючи поєднання серйозного наукового дослідження й доступність викладу своїх ідей, автор відкриває секрет ефективного переконання: важливо не те, що саме ви говорите, а момент перед висловленням основної думки. Головне - переорієнтувати увагу аудиторії перед відповідною дією. Автор ілюструє, як вдале перемикання уваги приводить до успішного попереднього стану, після чого цільова аудиторія готова сказати «так».

Також пропонуємо книгу Кріс Восса «Переговори без компромісів. Веди переговори так, немов від них залежить твоє життя». Техніки з переговорів, які описані у книзі, народилися з поразок ФБР, коли в екстремальних ситуаціях традиційні методики не працювали. Автор розглядає 9 принципів дій, які навчать вас домагатися свого.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 3 848