Онлайн-освіта або дистанційне навчання успішно діє на кафедрі документознавства та інформаційної діяльності ДУТ. Всі навчальні дисципліни кафедри були розроблені з врахуванням можливостей дистанційного навчання та розміщені в програмі Е-навчання MOODLЕ. Якісно створені дистанційні курси спрощують засвоєння навчальних дисциплін і забезпечують індивідуальний характер освіти. Завдяки впровадженню в 2001 р. Массачусетським технологічним інститутом руху OpenCourseWare, в Інтернеті з'явилася безліч дистанційних курсів у вільному доступі. На сьогодні, за даними сайту «РБК daily», вони були завантажені понад 130 млн разів. За дистанційним навчанням майбутнє.
Час вимушеного карантину і перевід навчального процесу в онлайн режим дозволяє побачити резерви та позитиви цієї форми навчання. Досвід показав, що до освітнього процесу стали активніше долучатись студенти-старшокурсники, які працювали або знаходяться на індивідуальній формі навчання. Дистанційна форма максимально індивідуалізує навчання та дозволяє викладачу краще узнати своїх студентів, адже він більше взаємодіє з кожним студентом, оцінює роботу кожного студента, пише на неї рецензію (зауваження, рекомендації). І студенти дуже вдячні за такий індивідуальний контакт, а головне – за роз’яснення незрозумілого питання (з яким, можливо, студент соромився звернутись до викладача в аудиторії). Впровадження дистанційних курсів в цілому отримує досить високу оцінку студентів.
Так, варто відмітити навчальну активність студентів ІІІ курсу, які вчаться за освітніми програмами «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», «Документознавство та інформаційна діяльність». Наприклад, з дисципліни «Інформаційно-аналітична діяльність» запропоновані завдання на вибір (презентації, конспекти, словники, есе, рецензії, практичні роботи тощо), більшістю студентів були виконані в повному обсязі, тобто всі запропоновані форми. Після докладних зауважень, за які студенти щиро дякували, прагнули переробити та удосконалити свою роботу. Дійсно, онлайн навчання вимагає від викладачів копіткої додаткової роботи, проте після повернення в аудиторії, безумовно, кращі напрацювання цього періоду отримують поширення в офлайн освіті.