Вислів «Той хто володіє інформацією, той володіє світом» ніколи не втрачав актуальності, однак у сьогоденні він набуває ще й нового значення. Ми можемо потрапити під вплив фейкових новин, неправильно зрозуміти якусь подію, хибно сприйняти повідомлення.
Нам усім потрібні професіонали, які правильно сформують повідомлення і комунікативно правильно його нададуть, саме таких фахівців за спеціалізацією «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю» готують у Державному університеті телекомунікацій на кафедрі документознавства та інформаційної діяльності.
Саме тут навчають коректно формувати повідомлення та керувати інформаційними потоками, безпечно організовувати інформаційні ресурси організації, створювати і захищати банки з інформаційного забезпечення, правильно читати інформацію загалом (адже часто маємо справу з чутками, жартами, фейками, неправильно прокоментованою подією, маніпулятивними інформаційними технологіями тощо).
Навчають робити правильні висновки та приймати відповідні рішення, які характеристики можна зробити зі щоденної інформаційної комунікативної діяльності, як не розпалити інформаційну війну, як виграти матеріально і морально у щоденних інформаційних баталіях та ін. У Державному університеті телекомунікацій готують таких фахівців для щоденної захопливої роботи з інформацією.
Якщо звернути увагу, що ми давно живемо в умовах постіндустріального суспільства, тобто в умовах, де інформація стає таким самим товаром, як щоденні продукти споживання, то важливо знати, що використовуєш/споживаєш і чому ти довіряєш.
Студенти спеціалізації «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю» нашого університету знають, що будь-яку інформацію спочатку треба перевірити, відповівши на запитання: хто це каже? звідки вони це знають? навіщо їм це?; знаю, як створити позитивний інформаційний імідж, як реагувати на хибну інформацію!
Ця актуальна, перспективна і цікава спеціалізація «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», корисна для кожного з нас, вчить дивитися на інформацію не під тим кутом, який нав’язливо пропонують і повторюють якісь організації, ЗМІ, а під іншим… Учить дошукуватися оптимальних рішень в інформаційній проблемі та й будь-якій життєвій ситуації!
PS. По секрету: справжніх фахівців з інформаційно-аналітичної діяльності катастрофічно не вистачає на сучасному ринку праці… Робіть висновки!