Державний університет телекомунікацій – лідер освіти не лише в галузі зв´язку, у вузі систематично впроваджуються останні науково-освітні тенденції. Завдяки прогресивним поглядам ректора університету, доктора технiчних наук, професора, заслуженого працівника народної освіти України В.Б. Толубка, у вузі набирає обертів дистанційна освіта, як новий засіб реалізації процесу навчання, в основу якого покладено використання сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій, що дають змогу отримувати ґрунтовні знання на відстані.
Кафедра документознавства та інформаційної діяльності, звичайно, не може бути осторонь вузівських процесів. 31 жовтня 2017 року при підтримці директора Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва, кандидата технічних наук С.А. Федюніна було проведено методичний семінар з впровадження форм дистанційного навчання.
Представник Організаційно-методичного центру новітніх технологій навчання О.О. Сазонов акцентував увагу на актуальності та необхідності активного впровадження дистанційної освіти у сучасний навчальний процес. Адже дистанційне навчання – це не тільки вимога часу, така форма здобуття фаху має низку переваг, серед яких, гнучкість, зручність, модульність, відсутність соціальних та географічних кордонів. Студенти мають змогу підвищити власний творчий та інтелектуальний потенціал за рахунок самоорганізації, вміння самостійно вчитися та приймати відповідальні рішення.
Крім того, дистанційна освіта розширює й оновлює роль викладача, робить його наставником-консультантом, який повинен координувати пізнавальний процес, постійно удосконалювати курси, які викладає, підвищувати творчу активність і кваліфікацію відповідно до інновацій.
Відтак, якість дистанційної освіти, активно впроваджуваної в навчальний процес Державного університету телекомунікацій, не поступається якості класичних (денної та заочної) форм навчання, оскільки для підготовки дидактичних засобів залучається найкращий професорсько-викладацький склад, використовуються найсучасніші наукові та навчально-методичні матеріали; передбачається введення спеціалізованого контролю якості дистанційної освіти на відповідність її освітнім стандартам.
А студентам залишається – вчитися, формувати себе як фахівця!