Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2024: Як узяти участь у додатковій сесії іспитів до магістратури

11:04, 12-07-2023

Вступники, які були зареєстровані для проходження магістерських випробувань ЄВІ під час основної сесії, але з поважних причин не змогли взяти участі в ній участь, матимуть змогу пройти тестування під час додаткової сесії.

Для цього вони мають протягом трьох календарних днів із дня проведення вступного випробування включно надіслати заяву щодо участі в додатковій сесії до того регіонального центру оцінювання якості освіти, на території обслуговування якого мали проходити ЄВІ.

Право подання такої заяви мають особи, які:

1) не з’явилися до пункту тестування через причини, що не залежали від їхніх дій та волі і на які вони не могли вплинути, зокрема:

  • хвороба в день проведення ЄВІ;
  • викрадення одного з документів, необхідних для допуску до пункту тестування, що трапилося до проведення ЄВІ, але не раніше ніж за п’ять календарних днів;
  • смерть рідних по крові або по шлюбу, яка сталася до проведення ЄВІ, але не раніше ніж за сім календарних днів до дня проведення ЄВІ;
  • стихійне лихо, воєнні дії або суспільні збурення, техногенна катастрофа, інші форс-мажорні обставини в день або переддень проведення основної сесії вступного випробування, через які особа не змогла взяти участі в основній сесії ЄВІ;

2) брали участь в основній сесії вступного випробування, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань вступних випробувань через одну з причин, підтверджених відповідними рішеннями регламентних комісій:

  • різке погіршення їхнього стану здоров’я;
  • виникнення в пункті тестування обставин, що могли становити загрозу для життя та здоров’я вступників;
  • дочасне припинення процедури вступного випробування в певній аудиторії або в пункті тестування через неможливість створення належних умов для виконання екзаменаційної роботи.

 

Подання заяви особою, яка не з’явилась до пункту тестування через поважні причини

Разом із заявою особи, які не з’явилися до пункту тестування через причини, що не залежали від їхніх дій та волі і на які вони не могли вплинути, мають подати до регіонального центру оцінювання якості освіти відповідний підтвердний документ, де відображено факти та обставини, що можуть бути підставою для допуску до участі в додатковій сесії: підтвердження факту хвороби в день проведення основної сесії вступного випробування; копію акта чи довідки, виданої підрозділом Державної служби України з надзвичайних ситуацій, або житлово-експлуатаційною організацією, або підприємством, установою, організацією, що здійснює експлуатацію будинку, або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку, або Українським гідрометеорологічним центром, – для підтвердження факту стихійного лиха, техногенної катастрофи; документ, виданий Національною поліцією України, який підтверджує звернення особи у зв’язку з викраденням документа, або копію відповідної постанови слідчого, або талон-повідомлення, форма якого встановлена Порядком ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, – для підтвердження факту викрадення одного з документів, необхідних для допуску до пункту тестування (рішення про допуск до участі в другій сесії приймає регламентна комісія лише в тому разі, якщо підтвердний документ видано не пізніше дати відповідного вступного випробування); копію документа, що засвідчує державну реєстрацію смерті, та копію документа, що підтверджує родинність по крові або по шлюбу з померлим, – для підтвердження факту смерті рідних по крові або по шлюбу; інший документ, що підтверджує форс-мажорні обставини.

Заява щодо надання можливості взяти участь у ЄВІ/ЄФВВ під час додаткової сесії та підтвердні документи мають бути подані до регіонального центру оцінювання якості освіти в один із способів:

  • за допомогою поштового зв’язку (ураховуючи день проведення ЄВІ та час, необхідний на доставку документів до регіонального центру);
  • електронною поштою (датою відправлення вхідного листа вважається дата, зафіксована в електронній скриньці регіонального центру);
  • особисто заявником або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

 

Особи, які брали участь в основній сесії ЄВІ, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань вступних випробувань через поважні причини, мають подати до регіонального центру заяву щодо надання можливості пройти тестування під час додаткових сесій.

Таку заяву особа може подати через відповідального за пункт тестування в день проведення ЄВІ в пункті тестування до моменту виходу з нього або протягом трьох календарних днів з дня проведення відповідного вступного випробування.

Особи, які брали участь в основній сесії вступного випробування, але стосовно них зафіксовано порушення процедури проведення вступних випробувань, яке вплинуло на об’єктивність встановлення його результатів, що підтверджено відповідним рішенням регламентної комісії при регіональному центрі оцінювання якості освіти, можуть подати до регіонального центру заяву щодо порушення процедури, де вказати на потребу в участі ЄВІ під час додаткової сесії.

Таку заяву особа може подати через відповідального за пункт тестування в день проведення відповідного вступного випробування в пункті тестування до моменту виходу з нього.

 

Розгляд документів

Рішення про допуск до участі в додатковій сесії осіб, які брали участь в основній сесії вступного випробування, приймає регламентна комісія на підставі записів, зроблених у документах пункту тестування. Особу допускають до участі в ЄВІ під час додаткової сесії за умови задоволення апеляційною комісією при Українському центрі оцінювання якості освіти клопотання про анулювання її результату ЄВІ.

Розгляд документів, поданих особами, регламентна комісія здійснює протягом трьох робочих днів з урахуванням дня їх надходження.

Інформацію про рішення регламентної комісії щодо допуску / недопуску особи до участі в додатковій сесії ЄВІ зазначають у її кабінеті учасника вступних випробувань до магістратури.

Особі, щодо якої ухвалено рішення про недопуск до участі в ЄВІ під час додаткової сесії, регіональний центр надсилає відповідний витяг з протоколу засідання регламентної комісії на електронну адресу, зазначену нею під час реєстрації.

Вступник має право оскаржити рішення регламентної комісії щодо відмови в допуску до участі в додатковій сесії вступних випробувань, прийняте щодо нього, шляхом подання заяви до апеляційної комісії не пізніше ніж через три робочих дні (з урахуванням часу, необхідного на її доставку) з дати розміщення на сайті відповідного регіонального центру рішення регламентної комісії, що оскаржується.

 

Участь у додатковій сесії

На інформаційних сторінках учасників, яким надано можливість узяти участь у додатковій сесії ЄВІ, в електронному кабінеті до 31 липня буде розміщено запрошення для участі в додатковій сесії.

Безпосередньо тестування буде проведено протягом 3–16 серпня. Додаткову сесію магістерських випробувань буде організовано лише на території України, пункти тестування не створюватимуть за кордоном.

Вступники, які не встигли зареєструватися для проходження магістерських випробувань, матимуть змогу це зробити в додатковий період реєстрації – з 12 до 14 липня 2023 року

 

https://testportal.gov.ua/protsedura-reyestratsiya-dlya-uchasti-v-yefvv-yevi/

 

За детальною інформацією звертайтеся за телефонами:

тел.: +38 (063)-505-06-28 (viber)

+38 (097)-336-28-56 (telegram) (Тетяна Сидоренко, завкафедри документознавства та інформаційної діяльності)

 

Під’єднуйтеся до нас в соцмережах:

Тelegram: https://t.me/Analityka_PR_Dokumentoznavstvo

Instagram: https://instagram.com/dut.did

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100091810346551

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 1 676