25 березня 2015 року кафедра Документознавства та інформаційно- аналітичної діяльності провела міжкафедральний науково-методичний семінар, на якому обговорювалось питання:
Інноваційні види практичних занять та ефективність їх проведення.
Інтерактивне навчання - невід'ємна частина сучасної дидактики. Як вже підкреслювалось на семінарі, інтерактивні методи навчання – методи спілкування на основі діалогу.
Вони народилися з теорії проблемного навчання, сутність якої полягає не в передачі готової інформації з одного боку (від учителя) та пасивного її засвоєння з іншого боку (учнем), а в отриманні учнями в процесі комунікації нових знань і вмінь за допомогою розв’язання теоретичних та практичних проблем.
Інтерактивне навчання — специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету — створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Під час роботи семінару проводився аналіз різних аспектів інтерактивного навчання, розглядалися форми, методи роботи та характерні ознаки даного різновиду проблемного навчання.