На кафедрі документознавства та інформаційної діяльності Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва багато уваги приділено формуванню в студентів навичок науково-дослідної роботи та розширенню їх професійного світогляду. Зокрема цьому сприяє робота наукового студентського гуртка для магістрів, які навчаються за освітньою програмою «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю» (керівники: професор кафедри Г. Г. Січкаренко та завідувач кафедри Т. М. Сидоренко).
Науковий гурток навіть в умовах дистанційної освіти виступає майданчиком для відточення дослідницьких навичок, умінь викладати свою наукову позицію з проблем інформаційно-комунікаційної діяльності сучасного суспільства. Це особливо важливо для магістрів, які працюють над випусковою кваліфікаційною науково-дослідницькою роботою та готуються до її публічного захисту.
Згідно з положенням про науковий гурток та плану роботи на його засіданнях відбувається підвищення в магістрів інтересу до дослідницької діяльності, розвитку творчого мислення. Форми роботи різноманітні: від дискусій, майстер-класів, презентацій до обговорення творчих студентських робіт. Магістри отримують можливість пройти апробацію результатів своєї наукової роботи. Зокрема наші здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня Лілія Ярошевська, Марія Бондаренко, Єлизавета Цапко, Дар’я Бабій та інші опублікували статті в журналі «Економіка. Менеджмент. Бізнес».
Членам гуртка подобається підготовка до участі в регулярних наукових конференціях, семінарах, які організовує кафедра документознавства та інформаційної діяльності. Наприклад, це міжнародний круглий стіл «Інформація та соціальні комунікації сучасного світу: тренди глобалізації», Всеукраїнська науково-практична конференція: «Актуальні проблеми професійної підготовки за спеціальністю 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа: номенклатура, зміст і методика викладання фахових дисциплін».
Отже, робота студентського наукового гуртка сприяє якісній підготовці фахівців вищої кваліфікації, формуванню в них систематизованих навичок науково-дослідної роботи, культури академічної доброчесності та вмінь застосовувати в практичній діяльності досягнення сучасної науки.