Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Нововведення та зміни у системі вищої освіти диктують новий формат не тільки вступу - 2020, а й подальшого життя України. Що терміново треба усвідомити абітурієнтам-2020, щоб не залишитись на узбіччі життя. Зміна 2. Ексклюзивна.

11:44, 11-05-2020

Кафедра публічного управління та адміністрування університету телекомунікацій як професійна кафедра у галузі державного управління розпочала публікацію серії інформаційних повідомлень для абітурієнтів про новації з державного управління вищою освітою, що цілком і повністю змінять і філософію процесу вступу у ЗВО, і філософію навчання студентів, і філософію працевлаштування у країні, і філософію розбудови власного життя кожної окремої молодої людини нашої Батьківщини. Ця інформація є надважливою особливо для вступників у ЗВО у 2020 році не залежно від того, який фах вони оберуть. Тому для того, щоб бути у курсі всіх подій, що неминуче вплинуть на Ваше життя, незалежно від вашої обізнаності і інтересів до фаху, приєднуйтесь до спільноти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Telegram: https://t.me/dut_pua_2020

Viber: https://invite.viber.com/

Продовжимо розповідати про нововведення 2020 року щодо вступу до ЗВО суто організаційного характеру і пояснемо як це неминуче вплине на життя кожного громадянина України, який прагне здобути вищу освіту, поступаючи у ЗВО уже у цьому році і перспективи на подальше життя.

 

Зміна 2. ЗНО як інструмент впливу на громадянську свідомість у  формуванні справжньої цінності вищої освіти у суспільстві.

Сприйняття вищої освіти у суспільстві є неоднозначним. З одного боку, сучасна молодь розуміє, що без вищої освіти майбутнє не має чітких перспектив. З іншого - наявність диплому про вищу освіту  у нашому суспільстві не гарантує його власнику чіткої кар’єри за фахом. Але, забігаючи наперед, зазначимо, що документ про вищу освіту в будь-якій країні світу також не є гарантом чогось подібного. Однак, сприйняття документу про вищу освіту в різних країнах світу – різне. І власне наша особливість у тому, що ми прагнемо отримання в першу чергу документу як доказу здобуття вищої освіти. А вже у другу чергу – відповідну спеціальність. У кращому випадку на першому місці знаходиться і те, і інше прагнення. Майже столітня традиція нашого народу, що увійшла у нашу ментальність у вигляді тотальної довіри тільки до документованих фактів (документів) і відрізняє нас майже від усього світу у ставленні до диплому про вищу освіту. Цим ставленням до документу ми відсуваємо на друге місце те, що насправді є найцінніше – справжні знання. Навіть ті, хто зараз хоче заперечити цьому факту, помиляються. Не вірите? Тоді дайте собі відповідь на питання: «А чи списували ви колись-небудь на контрольних роботах, іспитах і т.д. і т.п?» І якщо відповідь – «Так», то тоді дайте відповідь на наступне питання: «А для чого?». І тут, як би ви не намагались сформулювати свою відповідь, вона буде полягати у тому, що прагнули отримати документальне підтвердження як можна вищого рівня своїх знань (у журналі, заліковці, відомості, атестаті, дипломі тощо), та й взагалі задля отримання документу про освіту. Опосередкована причина тотального фальшування рівня своїх знань школярами чи студентами нашої країни (а це і є списування), пробачте, але і полягає у підсвідомому укоріненому ідолопоклонстві до документів. Не хочеться проводити паралелі, але жодна країна цивілізованого(!) світу ні у якому разі не простить нікому із учнів чи студентів списувань під час контрольних заходів. За це виганяють із вищих навчальних закладів та застосовують чимало заходів покарання. І всі факти подібних фальшувань дуже засуджується суспільством. А у нас? Відчуваєте різницю?

У нашому суспільстві при знайомстві людину сприймають через документи. Саме вони презентують її в першу чергу. А в другу, можливо, людина додає інформацію про себе і свій досвід. Це ще і підтверджується нашим багатовіковим народним прислів’ям: «Зустрічають по одежі…». Так. Це наша ментальність.

Це ми розповіли тільки про одну із «народних традицій», яка підкреслює різну філософію ставлення до освіти та документів. А їх безліч. Поступайте до нас на будь-яку із спеціальностей (освітніх програм) із галузі знань «Публічне управління та адміністрування» та дізнаєтесь набагато більше і не тільки про це!

Що дала нашому суспільству така гонитва за документами? Звісно, що певні викривлення. Вони полягають у тому, як вже зазначалось, що цінність вищої освіти є трохи зруйнованою. І зумовлено саме  нашим загальним толерантним ставленням до фальшування процесу навчання заради отримання документу. І з боку щколяра, і з боку студента, і з боку працедавця, і з боку суспільства в цілому. А наслідком цих викривлень і є те, що випускники ЗВО влаштовуватись на роботу не за фахом або на посади, що набагато нижче за  рівень їх освіти. Це нікого не дивує і навіть іноді ще вважається успіхом знайти взагалі хоч якусь роботу випускнику. І це, нажаль, є наслідком не тільки «поганої економіки». Це є підтвердженням формального та реального знецінення функціональності вищої освіти у суспільстві.

Ця ситуація може і буде виправлена із застосуванням ЗНО як інструменту впливу на на громадянську свідомість у формуванні справжньої цінності вищої освіти у суспільстві.

Так, МОН України вже із минулого року стало використовувати середній рівень ЗНО при вступі у ЗВО як інструмент коригування вимог до потенційних претендентів на спеціальність. Важливі для суспільства спеціальності, а до їх числа і входить і спеціальності галузі «Публічне управління та адміністрування», мали прохідний середній бал ЗНО значно вищий, ніж інші спеціальності. Так державою було поставлено наголос на тому, що такі спеціальності є надважливими для суспільства. Так, для наших спеціальностей, які уособлюють ділову освіту з управління високого рівня висуваються серйозні вимоги. І це не випадково. Адже професійні дії таких фахівців напряму впливають на життя як цілої країни, так і конкретної людини. Саме такі фахівці мають вміти ефективно навчатись. А ефективне навчання у нас – це не формальне заучування якихось текстів підручників. Це вміння увійти у систему спеціальних компетенцій так, щоб в професійній діяльності виробляти власні управлінські рішення, аналогів яким взагалі може і не бути ні у яких підручниках. І крім того ці управлінські рішення мають обов’язково забезпечити ефективний розвиток об’єкту управління (бізнесу, громади, суспільства, держави). А такі фахівці обов’язково повинні мати високі моральні і інтелектуальні здібності. Саме вони і зумовлюють відповідальність і ефективність у навчанні. І саме ЗНО і можуть показати рівень відповідальності у навчанні і спроможності навчатись.

З цього року середній рівень ЗНО на суспільно важливі спеціальності в Україні буде становити при вступі-2020 у ЗВО України – 140 балів. В наступному році при вступі-2021 – 150 балів.

У ДУТ це такі спеціальності (освітні програми) у галузі «Публічного управління та адміністрування»:

  • ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ»,
  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ»,
  • «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

Так держава, визначаючи високий рівень усередненого показника ЗНО при вступі для абітурієнтів, підкреслює, звісно, і елітарність даної освіти в Україні та елітарність фахової діяльності у даній галузі. Тому цілком є очевидним, що дипломи про вищу освіту за зазначеними спеціальностями ніколи не будуть знецінюватись у державі так, як це відбувалося до цього часу із всіма іншими спеціальностями в нашій країні. Крім того, що власне сама галузь діяльності із публічного управління та адміністрування є практично вічною. Доки існуватиме людина, суспільство і держава, доти і будуть актуальні і затребувані відповідні фахівці!

Сьогодні ми розкрили друге із нововведень 2020 року. І воно стосується тільки таких спеціальностей:

  • ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ»,
  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ»,
  • «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

Якщо тебе цікавить спеціальність, яку держава убезпечила від тотального знецінення у суспільстві та робота у діловій сфері високого управління – вступай саме до нас!

Всі інші зміни, що ми надалі будемо їх розкривати перед абітурієнтами – 2020 у всіх своїх інформаційних повідомленнях, стосуються абсолютно всіх спеціальностей у вищій освіті України. І їх безліч. Отже, приєднуйтесь до нашої спілки та уважно слідкуйте за загальними інформаційними повідомленнями кафедри публічного управління та адміністрування!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 7 329