Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Самопрезентація: онлайн-заняття з іноземними слухачами підготовчого відділення

18:40, 04-04-2020

"Розкажіть про себе" – це тема онлайн-заняття з іноземними слухачами підготовчого відділення Державного університету телекомунікацій.

Навик самопрезентації - справжнє мистецтво. Але це не дар згори. Йому цілком можна навчитися. Секрет простий: кілька правил і рекомендацій, певна кількість зусиль і часу, і вуаля - ви зробили це!

Викладачі кафедри української мови Державного університету телекомунікацій під час карантину не зупиняються на шляху удосконалення мовної компетенції іноземних слухачів підготовчого відділення. Так на онлайн-занятті з само презентації іноземний слухач з Камеруну Ліонель Туча навчається розповісти про себе. Його завдання написати та розповісти про себе за час до 5 хвилин.

Насамперед самопрезентація - це розповідь. А розповідь має бути захоплюючою і не дуже довгою, від 3 до 5 хвилин.

Також варто згадати принципи хорошого сторітеллінга (Сторітеллінг у перекладі з англійської story означає історія, а telling – розповідати; отже, сторітеллінг – це розповідь історій) – це мистецтво захоплюючої розповіді та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача)- слухачів треба зацікавити, захопити, зацікавити. Якщо це доречно, можна почати розповідь з відповідної метафори, чогось несподіваного або навіть трохи провокуючого.

Далі можна переходити до основного блоку інформації. Важливо, щоб вона була місткою, що представляє сильні сторони промовця як особистості.

Адже головна мета самопрезентації - демонстрація своїх сильних сторін і перетворення слабких місць в переваги.

Одрі Хепберн, одна з найщиріших актрис Голлівуду, одного разу сказала: «Будьте самим собою - щиро, чесно і цілком. Ніхто не впорається з цим краще, ніж ви». Це працює і в разі презентації себе. Люди відчувають нещирість і, навпаки, відкриваються у відповідь на справжні, щирі почуття.

Презентувати потрібно свою особистість, внутрішні якості. Нехай не ідеальна, але ваша «родзинка» приверне симпатії людей.

Найкращий експромт - це заздалегідь заготовлена мова. Краще кілька разів відрепетирувати її перед дзеркалом. А в ідеалі - записати на відео. Так при перегляді вам вдасться побачити себе з боку і оцінити більш адекватно.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 5 880