Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Нетрадиційні методики з вивчення української мови іноземними слухачами підготовчого відділення

14:12, 13-12-2019

Викладачі кафедри української мови Державного університету телекомунікацій, беручи за приклад  методику AMERICAN ENGLISH CENTER, повного занурення у мовне середовище (основою методики якого є наочність матеріалу, що вивчається, а також використання на заняттях кінематографічної технології), створюють занурення у мовний простір, використовуючи театралізовані дійства українських звичаїв і традицій.

Спочатку, згідно з методикою, вивчається граматика і певний запас лексики: граматичні структури, лексичні шаблони та мовні кліше живого мовлення українського народу. Наступний етап заняття – це участь іноземних слухачів  підготовчого відділення в інсценізації дійства українських звичаїв і традицій.

 

12 грудня викладачі кафедри разом з іноземними  слухачами, використовуючи вивчену лексику, інсценізували вечорниці української молоді на Андрія Первозванного, а саме: кусали Калиту.

Такі заняття  сприяють кращій адаптації та соціалізації іноземних слухачів підготовчого відділення в Україні, розумінню лінгво-культурного контексту, що дозволяє не просто вчити мову, а і розуміти зміст як вербальних, так і невербальних її проявів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 438