Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Формування здатності до сприйняття і розуміння інформації тексту іноземними слухачами ПВ

11:55, 29-11-2019

Здобуття іноземцями вищої освіти в Україні починається з мовної підготовки на довузівському етапі навчання. Задача викладачів кафедри української мови у довузівському етапі – сформувати у майбутніх іноземних студентів мовну та мовленнєву компетенції, необхідні для подальшого вивчення фахових дисциплін. Зокрема, важливим є формування аудитивних умінь та навичок, тобто сприйняття іноземного мовлення на слух. Адже однією з форм навчання на основних факультетах є лекція, яка потребує вже сформованої аудитивної компетенції.

У цій роботі викладачі кафедри української мови Державного університету телекомунікацій послуговуються  таким визначенням аудитивної компетенції: «це заснована на мовних знаннях, мовленнєвих уміннях і навичках здатність до сприйняття і розуміння інформації тексту, який аудіюється, а також готовність до активної переробки інформації, яка сприймається, що дозволяє формувати мовленнєвий досвід в ситуаціях іншомовного професійного спілкування».

Так на черговому засіданні студентського гуртка «МІЖКУЛЬТУРНА МОВЛЕННЄВА КОМУНІКАЦІЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ»

Марченко Г.В., використовуючи різні форми умінь і навичок з української мови для іноземних слухачів, провела цікаве заняття, де розповіла про новорічні традиції українського народу.

Іноземні слухачі активно обговорювали, запитували та створювали дівлоги, використовуючи набуті знання.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 303
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00