Кевін Келлі сказав:
«Якщо знання – це новий капітал,
то інновації – нова валюта».
У Державному університеті телекомунікацій головною метою викладачів кафедри української мови є зробити процес навчання творчим, компетентнісно зорієнтованим та поряд з традиційними методами навчання використовувати інноваційні.
Інноваційне навчання - це процес постійної співпраці викладача та іноземного слухача. Рушійною силою інноваційної діяльності є викладач як творча особистість.
Творчий викладач має широкі можливості й необмежене поле для інноваційної діяльності, оскільки на практиці може експериментувати й переконуватися в ефективності методик навчання, коригувати їх, здійснювати чітку структуризацію досліджень навчального процесу, пропонувати нові технології та методи навчання.
І головне завдання викладача у тому, щоб вибрати такі методи, такі інновації, які будуть доцільними при викладанні української мови для іноземних слухачів підготовчого відділення у Державному університеті телекомунікацій.
Так, використовуючи один із видів творчо-розвиваючих технологій, а саме: технологію розвитку критичного мислення, навіть між заняттями викладачі сприяють розвитку творчих здібностей іноземних слухачів, умінь чітко й логічно вибудовувати усні формулювання відповідно до мети.
Наприклад, привітання з днем народження однієї з іноземних слухачок звучали як від одногрупників, так і від друзів-іноземців першого курсу Державного університету телекомунікацій виключно українською мовою. Цей вид творчо-розвиваючих технологій сприяв ефективному засвоєнню вивченого матеріалу на заняттях.