XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Іноземні слухачі Державного університету телекомунікацій у київському івенті «Kyiv Half Marathon»

12:20, 08-04-2019

6 квітня 2019 року іноземний слухач підготовчого відділення Державного університету телекомунікацій Абубакар Елмагдад (Судан) узяв участь у марафоні.

Головне завдання кафедри української мови Державного університету телекомунікацій полягає у вивченні української мови іноземними слухачами підготовчого відділення. Особлива роль в досягненні цієї мети відводиться позитивній атмосфері на практичних заняттях.

Умовою занурення у  мовне середовище: слухати і спілкуватись українською мовою, читати тексти українською, говорити з носіями української мови.

Процес навчання не обмежується цікавими заняттями української мови в аудиторії, але це і цікаві майстер-класи, і екскурсії, і залучення іноземних слухачів у київському івенті «Kyiv Half Marathon», де вони активно спілкуються з киянами українською мовою.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 5 888