Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Свято Нового 2019 року у Державному університеті телекомунікацій

20:16, 30-12-2018

У Державному університеті телекомунікацій відбувся концерт присвячений святкуванню Нового 2019 року.

У програмі концерту поряд зі студентами університету взяли участь іноземні слухачі Підготовчого відділення  Мітал Йогіта Ашиш з Індії. Вона побажала всім любові, миру взаємної підтримки, розуміння, незгасної любові, щастя, тільки позитивних емоцій і головне єдності.

Після концерту друзі і викладачі привітали виконавців і у дружній компанії зробили фото.

Викладачі кафедри української мови Навчально-наукового інституту Гуманітарних та природничих дисциплін приєднуються до привітання Мітал Йогіта Ашиш з Індії і продовжуватимуть впроваджувати в дію комунікативну методику, одну з найпопулярніших методик вивчення іноземних мов у світі.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 829