Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Використання інтелектуальних ігор на заняттях з іноземними слухачами

13:09, 13-11-2018

Викладачами кафедри української мови Навчально-наукового інституту гуманітарних та природничих дисциплін державного університету телекомунікацій було проведено практичне заняття у формі  – брейн-рингу.

Сучасна психолого-педагогічна наука визнає гру важливою формою життєдіяльності, що охоплює всі періоди життя людини. Гра не є віковою ознакою; протягом життя вона супроводжує кожного, змінюються лише її мотиви, зміст, правила, форми, ступінь серйозності сприйняття та вияву емоцій. Інтелектуальний розвиток іноземних слухачів неможливо уявити без мотиваційної сили гри через її дотичність до найцікавіших реалій життя, актуальних подій, глибинні зв’язки з найважливішими галузями людської діяльності: культурою, наукою, мистецтвом. Таку систему зв’язків не установити без ігрових технологій навчання, у яких іноземний слухач  активно діє, мислить, будує, комбінує, моделює світ узаємин засобами мови. Гра відтворює світоглядні установки, ідеали, погляди, переконання. Ігрові технології навчання мови ґрунтуються на системному вивченні мовного матеріалу, на знанні одиниць мови, норм їхнього використання та способів творчої інтерпретації. 

 

Брейн-ринг – це крок до згуртованості інтелектуальної молоді, спонукання до особистісного росту.

Метою заняття було навчити іноземних слухачів розуміти та збагачувати українську мову, мислити творчо. Тому викладачами кафедри було запропоновано такі завдання як: швидко і правильно проговорити скоромовку українською мовою; назвати і записати країни Африки та міста України; створити опис запропонованого зображення, використовуючи українську лексику.

 
 

Інтелектуальні ігри, соціальні за своєю природою, змістом і способами вирішення навчальних завдань, є необхідною, але недостатньою умовою мовленнєвого розвитку. Не було б проблем у лінгводидактиці, методиці та мовленнєвому просторі, якби іноземні слухачі засвоювали матеріал виключно у грі. Проте не може бути ефективного навчання без ігрових елементів словесного малювання, моделювання, конструювання, імпровізації. Насиченість інформаційного життя іноземних слухачів, активність пізнавальних процесів, творчий пошук, без сумніву, передбачають умотивовану гру як основний чи допоміжний спосіб здобуття знань, формування мовних і мовленнєвих умінь та навичок. Отже, інтелектуальна гра – зарядка для мозку, вона має бути засобом усебічного розвитку. Ігрова форма вияву активності слугувала й досі слугує задоволенню потреб людей у їхньому відпочинку, розвагах, пізнанні світу, а для викладача – це невід’ємна частина професійної діяльності.

 
 
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 4 615