Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Привітання з початком навчального року

09:27, 06-09-2018

Викладачі кафедри української мови вітають іноземних  випускників Підготовчого відділення з початком навчального року в Україні, а особливо тих, які стали частиною Державного університету телекомунікацій:

  1. Ху Сунцзє (Китай)
  2. Абухнек Емхамед Сулейман Алі (Лівія)
  3. Ікреерах Ахмед Алсідек Рамадан (Лівія)
  4. Тунда Мвасса/Антонні (Конго)
  5. Рахімзадех Аліреза Мехран (Іран)
  6. Муссаві Амна (Туніс)
  7. Хайдар Муатасем Мохамед (Лівія)

Бажаємо, щоб кожен, хто шукає знань, знайшов шукане.

Щоб легким був пізнавальний шлях.

Щоб пам’ять була дивовижною, щоб всі теоретичні знання переходили в практичний досвід і давали чудові результати!

Бажаємо всім розвитку, особистісного зростання, просування і досягнення максимальних результатів у всіх важливих справах!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 046