Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

"Підготовка грантового медіапроєкту": в ДУІКТ пройшла відкрита лекція для магістрів

08:36, 09-12-2024

Днями кандидат філологічних наук, доцент кафедри Документознавства та інформаційної діяльності Володимир Даниленко провів відкриту лекцію на тему «Підготовка грантового медіапроєкту» для магістрів групи ДЗДМ-51 спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».

Сам лектор неодноразово створював гучні інформаційні та культурні проєкти, залучаючи до цього кошти грантодавців, українських та іноземних компаній.

На лекції вивчали досвід організаторки Інституту демократії імені Пилипа Орлика журналістки й письменниці Світлани Єременко, яка реалізувала 60 грантових проєктів. Вигравши грант на стажування, вона побувала в місті Джексон штату Міссісіпі, де побачила, яку важливу роль у США виконують громадські організації. Її проєкт стосується медіаосвіти, тренінгів із протидії російській дезінформації, дотримання журналістських стандартів у медіа, підготовки фіксерів.

На лекції вивчали також досвід викладачів Могилянської школи журналістики Ольги Юркової та Євгена Федченка, які створили фактчекінговий інтернетпроєкт StopFake, що виявляє і спростовує російські фейки та на своєму сайті повідомляє про це тринадцятьма мовами.

Втім, іноді людина створює популярний медіапроєкт, як Роман Скрипін - Суспільне телебачення, але на піку популярності його втрачає через неправильну внутрішню корпоративну політику редакції.

Навчальна дисципліна «Грантрайтинг та проєктна діяльність в інформаційно-комунікаційній сфері» – освітня компонента вільного вибору здобувачів вищої освіти.

Під час вступної кампанії охочих навчатися в магістратурі знайомили з університетським каталогом дисциплін вільного вибору студента, у перші дні вересня відбувся ряд зустрічей із викладачами, які презентували студентам-магістрам мету, зміст, структуру навчальних дисциплін вільного вибору.

Багато магістрів, що навчаються за освітньою програмою «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю», зголосилися вивчати цей курс. Є ті, хто подав грантові заявки на власні проєкти, і ця навчальна дисципліна – гарна можливість поглибити свої знання, скорегувати власні грантові проєкти, а можливо, й зробити це справою всього життя.  

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 386