XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра Української мови Державного університету телекомунікацій вітає з Днем Конституції України

10:18, 28-06-2023

Конституція України – це головний оберіг державності й демократії, гарант соборності нашої країни. Її прийняття назавжди закарбувало бажання українців жити у власній незалежній державі. 

Конституцією України утверджені головні цінності нашого народу – людина, її життя, здоров’я, честь, гідність, недоторканність та безпека. Будуючи майбутнє нашої Батьківщини, ми маємо  пам’ятати про це.

Нехай же в день національного свята – Дня Конституції – в кожного з нас  міцніє почуття гордості за свою країну, за її Головний Закон, що гарантує втілення мрій і сподівань на краще й щасливе життя у власній державі. 

Україна розпочинається з кожного з нас. І нам під силу збудувати суспільство, в якому будуть створені умови для всебічного розвитку кожної людини, де панували б гуманізм, демократія, право, закон і справедливість – все те, що декларує і гарантує нам Основний Закон країни.

Бажаємо Вам взаєморозуміння, достатку, благополуччя, спокою та миру. Нехай принципи Конституції стануть реаліями нашого сьогодення.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 701