Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Умови вступу на маркетинг у 2021 р.

17:05, 12-06-2021

Галузь знань

07 - Управління    і адміністрування

Спеціальність

075 - Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Можливість вступу для іноземців та осіб без громадянства

+

Освітні ступені, за якими оголошується прийом

бакалавр, магістр

Сертифікат акредитації освітньої програми

освітнього рівня «Бакалавр»

№ 309,

дійсний до 14.05.2025

Сертифікат акредитації освітньої програми

освітнього рівня «Магістр»

№ УД 11010677,

дійсний до 01.07.2024

Ліцензійний обсяг бакалавр

60

Ліцензійний обсяг магістр

60

Адреса університету: м. Київ, ул.Солом’янська 7.    

Телефон для довідок: 066-48-62-844 – завідувач кафедри Виноградова О. В.

Відповідно до правил прийому у 2021 році для вступу на перший курс бюджетної та  контрактної форм навчання зі спеціальності Маркетинг будуть враховані Результати ЗНО з трьох наступних загальноосвітніх дисциплін:

1. Українська мова та література.

2. Математика.

3. Історія України або іноземна мова, або біологія, або географія, або фізика, або хімія на вибір.

Мінімальна кількість балів для допуску до участі в конкурсі повинна складати не менше 100 балів з кожного предмету.

Навчання здійснюється за рахунок державного бюджету та за рахунок фізичних і юридичних осіб.  Вартість навчання: 23тис.960 грн за рік (денна форма навчання)

Якщо Ви  маєте диплом молодшого спеціаліста, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра Ви можете розраховувати на навчання у Державному університеті телекомунікацій на спеціальності 075-Маркетинг, одразу на 2 курсі (денна форма навчання) або 3 курсі (заочна форма навчання)   

Для вступу на 2-й або 3-й курс необхідно:

  • отримати диплом молодшого спеціаліста, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра;
  • скласти ЗНО з української мови (не менше 100 балів);
  • сертифікат ЗНО з математики або історії України (не менше 100 балів);
  • скласти фахове вступне випробування (з маркетингу) у Державному університеті телекомунікацій.

Навчання здійснюється за  рахунок фізичних і юридичних осіб.

Вартість навчання: 23тис.960 грн за рік (денна форма навчання)

Для вступу до магістратури необхідно:

  • мати диплом бакалавра;
  • скласти єдиний вступний іспит з іноземної мови (не менше 100 балів);
  • скласти іспит зі спеціальності (з маркетингу) у Державному університеті телекомунікацій.

Навчання здійснюється за  рахунок фізичних і юридичних осіб.

Вартість навчання: 28 тис.550 грн за рік (денна форма навчання)

Якщо у Вас виникли запитання звертайтесь до завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни за телефоном:  066-48-62-844. 098-72-29-528 

Отримайте сучасну освіту,  престижну професію, забезпечене майбутнє!

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 464