Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Магістратура – не втрачай шанс зробити успішну кар'єру маркетолога!

14:56, 12-06-2021

Магістратура – це можливості значно покращити перспективи Вашого кар'єрного росту,  поповнити професійне портфоліо (у тому числі, за необхідності – чудовий  шанс змінити напрямок кар'єри).

Магістратура дозволить поглибити спеціалізацію за певним професійним або науковим  напрямом, або освоїти суміжні області, отримати більш широкий кругозір.   

Випускників магістратури більш високо оцінюють роботодавці. Відповідно, випускники вузів, які отримали ступінь магістра, в середньому заробляють більше тих, хто отримав лише ступінь бакалавра.

Магістерська програма «Маркетинг» в Державному університеті телекомунікацій орієнтована на підготовку висококваліфікованих маркетологів, чиї знання і навички формують рівень компетентності, який дозволяє їм самостійно вирішувати завдання маркетингового управління компанією.

Після закінчення магістратури випускники можуть обіймати такі посади:

  • Менеджер (управитель) з маркетингу.
  • Директор з маркетингу.
  • Начальник відділу збуту (маркетингу).
  • Начальник відділу (з реклами, зв'язків з громадськістю).
  • Менеджер (управитель) з маркетингу.
  • Молодший науковий співробітник (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва).
  • Науковий співробітник (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва).
  • Науковий співробітник-консультант (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва).
  • Директор малої фірми (страхової, аудиторської, рекламної тощо).
  • Керуючий агентством (страховим, торговельним, нерухомості, рекламним тощо).
  • Менеджер (управитель) з реклами.
  • Менеджер (управитель) із збуту.
  • Викладач закладу вищої освіти.
  • Наукові співробітники
  • Науковий співробітник-консультант

Навчання в магістратурі в Державному університеті телекомунікацій на кафедрі «Маркетинг» дає досить багато корисних можливостей для вашого майбутнього, тому якщо ви хочете домогтися блискучої кар'єри, то можете цілком обрати даний шлях для досягнення своєї мети.

Отримання ступеня магістра відкриває нові горизонти, якими зовсім не гріх скористатися, тому все в ваших руках.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 017