Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Чому ДУТ? Чому МАРКЕТИНГ?

12:34, 13-07-2020

На ринку освітніх послуг пропонують багато освітніх програм за різними спеціальностями. І перед нинішніми випускниками постає задача – не помилитися із майбутньою професією. І тут треба враховувати кілька складових:

  • по-перше, професія має бути затребуваною і добре оплачуваною (саме тому, обираємо маркетинг, бо саме ця сфера є однією з найбільш високооплачуємих та затребуваних, що особливо проявилося під час карантину);
  • по-друге, дуже важливо, щоб подобалося те, чим маєш займатися (вже у процесі навчання у майбутніх маркетологів формують та розвивають такі риси, як комунікабельність, креативність, творчість, вміння працювати в команді тощо);
  • по-третє, найважливіше: щоб змістовне наповнення освітньої програми і організація процесу навчання у обраному навчальному закладі забезпечували і по-перше, і по-друге!

У Державному університеті телекомунікацій створена потужна матеріально-технічна база, сучасні навчальні лабораторії. Для майбутніх маркетологів сформовані всі умови якісного навчання - лабораторія Digital-маркетингу та Google-аналітики на базі сучасних програмних комплексів та маркетингових інструментів та команда професіоналів-викладачів кафедри сформують професійні компетенції, наблизять до світових вимог у фаховій спеціалізації.

 
 
 

На кафедрі маркетингу діє Майстерня професійного зростання для студентів -  платформа спілкування з роботодавцями, практиками, професійною спільнотою. Гуру з Digital-маркетингу,  практики з відомих маркетингових компаній, з якими кафедрою укладено угоди, проводять відкриті лекції, тренінги, майстер-класи, діляться лайхфаками і тонкощами професії із студентами, залучають їх до реальних проектів.

Студенти мають можливість пройти безкоштовно додаткові курси професійної майстерності і отримати сертифікати. Це дозволяє нашим студентам набути практичних навичок і гарантовано мати перше високооплачуване робоче місце.

Освітня програма з Маркетингу передбачає викладання самих сучасних дисциплін на кафедрі маркетингу, які формують компетентності, потрібні у цифровому суспільстві: «Хмарні технології», «Штучний інтелект», «Електронний бізнес», «СRМ системи в маркетингу», «Інтернет-маркетинг», «Сучасні види маркетингу», «Маркетинг у соціальних мережах»,  «Блогинг» тощо.

Вчитися на спеціальності Маркетинг – завжди цікаво, престижно і драйвово!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 786