Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Конкурентні переваги підготовки бакалаврів з маркетингу на кафедрі маркетингу Державного університету телекомунікацій

16:17, 24-04-2020

МАРКЕТИНГ - ЦЕ МИСТЕЦТВО ПРОВЕСТИ ЛЮДИНУ ПО СТАДІЯХ «ЗНАЮ-ХОЧУ-КУПЛЮ»

Підготовка бакалаврів з маркетингу на кафедрі маркетингу  Державного університету телекомунікацій – це:

  • диплом державного ВНЗ, визнаного світовим товариством у галузі телекомунікацій;
  • гарантія працевлаштування (у т.ч. в міжнародних компаніях);
  • інноваційний практико-орієнтований зміст навчання;
  • високопрофесійні, креативні викладачі;
  • отримання сертифікатів  відомих компаній в сфері ІТ та маркетингу;
  • новітні лабораторії, сучасна матеріально-технічна база;
  • якісна англомовна підготовка;
  • надання навичок професійної роботи з ІТ-технологіями, кібербезпеки, ведення бізнесу, електронного документообігу, саморозвитку та роботи в команді;
  • повне забезпечення електронними ресурсами всіх навчальних дисциплін;
  • яскраве насичене студентське життя.

НАШ КОЛЕКТИВ ЗМОЖЕ ВАС НАВЧИТИ!

Кафедра маркетингу має достатній науковий потенціал, який представлено висококваліфікованими науково-педагогічними кадрами. 87,5% викладачів кафедри мають наукові ступені.

Усі без винятку члени кафедри мають значну базу теоретичної підготовки та чималий досвід практичної роботи в галузі маркетингу.

Викладачі постійно працюють над підвищенням кваліфікації та рівня викладання дисциплін, приймаючи участь в багатьох навчально-методичних семінарах та наукових конференціях.

На забезпечення якісної практичної складової навчального процесу спрямоване тісне співробітництво кафедри маркетингу з провідними установами, організаціями в галузі маркетингу і телекомунікацій.

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ СТВОРЕНА ДЛЯ ТВОРЧИХ, АМБІТНИХ ТА ЕНЕРГІЙНИХ.

ПРИЄДНУЙТЕСЯ ДО НАС!

ОТЖЕ, КВАЛІФІКАЦІЯ ПРОФЕСОРСЬКО-ВИКЛАДАЦЬКОГО СКЛАДУ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ, ІННОВАЦІЙНИЙ ЗМІСТ НАВЧАННЯ, ДАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ ВАМ ОТРИМАТИ ГЛИБОКІ ТЕОРЕТИЧНІ ЗНАННЯ І ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧИТЬ ВАШ УСПІХ У МАЙБУТНЬОМУ!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 883