Сучасний ринок праці в області інформаційних систем та технологій є дуже динамічним з точки зору того, що на даний час зростає попит не на окремих фахівців в області програмування чи експлуатації обладнання, а на фахівців широкого профілю, що поєднує ці складові.
Для цього, в рамках спеціальності в достатньому обсязі планується викладання дисциплін з програмування (програмування JAVA, об’єктно-орієнтоване програмування С#, спеціалізовані мови програмування та ін.) та циклу дисциплін, що вчать роботі з реальними пристроями та системами (Технології «інтернет речей», проектування інформаційних систем, діагностування інформаційних систем та ін.).
Також, для більш поглибленого розуміння студентами удосканаленого змісту навчання вводиться дисципліна «Вступ до спеціальності».
Вона складається з 4х основних розділів:
За випускаючою кафедрою «Інформаційні системи та технології» закріплено 4й розділ, який включає наступні теми:
На початку занять студентам будуть наведені:
Одним з прикладів такої системи є «Розумний офіс» або «Розумний дім», що є сукупністю елементів, які об'єднують усі електроприлади в домі єдиним розумом, що дозволяє нам керувати ними, як одним цілим.
Разом зі зростанням Інтернету речей, зростає і потреба в програмістах. Традиційно, розробники займаються або софтом, або залізом, але IoT-технології потребують знань у обох областях. Зараз таких експертів небагато, але галузь потребує таких фахівців. І саме наші студенти-випускники стануть такими фахівцями!
Пріоритетність студента-випускника ДУТ над випускниками інших ВУЗів в очах роботодавців:
Завдяки складовим навчання та на основі вимог роботодавців випускники можуть отримати професії:
Основну сутність, яку повинні засвоїти студенти є те, що завдяки засвоєнню удосконаленого змісту навчання, вони отримають статус конкурентноспроможного фахівця, який буде відповідати потребам сучасного ринку праці!