Соціолог – це фахівець, який займається аналізом, описом і оцінкою проблем, фактів і явищ, що відбуваються в суспільстві, окремих групах і спільнотах.
Перспективна професія соціолога спрямована на детальне вивчення суспільства за допомогою спеціальних методів дослідження.
Місця роботи соціолога:
центри вивчення громадської думки;
організації державного та муніципального управління;
рейтингові агентства;
маркетингові та рекламні агентства;
консалтингові компанії;
ЗМІ;
видавничий бізнес.
У комерційній компанії соціолог займається різними маркетинговими дослідженнями, прямим маркетингом, просуванням товарів або послуг. Займається він і питаннями розкрутки продукції, оцінюючи ефективність рекламних кампаній, а також складаючи рейтинги ЗМІ.
Якщо соціолог працює в консалтингових компаніях та аналітичних центрах або в державних органах, то його посадові обов'язки дещо інші. Він досліджує думку електорату з приводу того чи іншого кандидата на державну посаду, з приводу соціальних, економічних чи політичних проблем. Отримавши результати опитувань, соціолог піддає їх математичній обробці, щоб оцінити процеси, що відбуваються в суспільстві, розкрити причини небажаних явищ і назвати заходи, необхідні для подолання кризових ситуацій.
Затребуваність професії соціолога не підлягає сумніву. В основному до послуг соціологів звертаються торгові фірми, представники передвиборчих штабів – з метою вивчення думки виборців і побудови кращої стратегії передвиборчої кампанії, організації засобів масової інформації, для складання рейтингів друкованих видань і телеканалів.
В середньому соціолог може отримувати заробітну плату від 5000 грн.
Не вірите? Перевірте:
Унікальність професії ґрунтується на вмінні співробітника розкривати причини різноманітних соціальних явищ, аналізувати отримані результати і швидко реагувати на можливі зміни в соціальній структурі суспільства.
Кафедра соціології та гуманітарних дисциплін постійно співпрацює з потенційними роботодавцями, тому теоретична та практична складові навчання ґрунтуються на тих вимогах до фахівців-соціологів, які формуються в сучасному суспільстві.
Отже, основні вимоги до соціолога від роботодавця:
Вища освіта: соціолог.
Вміння проводити інтерв’ю та опитування.
Знання побудови анкет.
Володіння навичками проведення соціологічного дослідження.
Відмінне знання MS Office.
Досвід роботи з програмами: ОСА, SPSS Statistics.
Знання методів статистичного аналізу, прогнозування та моделювання.
Досвід написання аналітичних звітів та презентацій.
Кафедра соціології та гуманітарних дисциплін здійснює підготовку кваліфікованих фахівців у галузі соціології.
У структурі кафедри функціонує ЛАБОРАТОРІЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, в якій студенти отримують не лише теоретичні знання, а й практичні навички проведення емпіричних досліджень з наступним запровадженням їх результатів, проведення моніторингів якості процесу викладання та навчання студентів в університеті, працюють з сучасними комп’ютерними технологіями статистичного аналізу даних (ОСА, SPSS).
Ви ще думаєте, чому потрібно обрати спеціальність «соціологія» саме в Державному університеті телекомунікацій?
ТОМУ ЩО
В ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ
якісну вищу освіту
знання передових сучасних технологій
насичене студентське життя
можливість реалізувати себе як фахівця відразу ж по закінченню ВУЗу.
ПЕРЕКОНАЛИСЬ?
ТОДІ МИ ЧЕКАЄМО ВАС В ЛАВАХ НАШИХ СТУДЕНТІВ!