Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2024: Чому варто обрати спеціальність «Маркетинг»?

14:57, 09-01-2024

Спеціальність «Маркетинг» є надзвичайно актуальною, важливою та безальтернативною для розвитку бізнесу, особливо сьогодні, коли в країні відчувається гострий дефіцит фахівців з маркетингу, при цьому українська економіка націлена на євроінтеграцію та входження у глобальні ринки.  Саме маркетинг є потужним активатором ринкових змін, спонукає підприємства завжди бути в тренді технологічних інновацій, оперативно реагувати на зміни уподобань та смаків споживачів.

Маркетолог - це фахівець, який займається просуванням компанії та її продуктів з урахуванням бізнес-цілей. Це може бути формування впізнаваності бренду, виведення нового товару ринку, лідогенерація, зростання клієнтської бази, підвищення клієнтської задоволеності і циклу життя клієнта.

Фахівець з маркетингу поєднує навички маркетолога, психолога, соціолога, дослідника, аналітика, копірайтера та піарника. Він вивчає поведінку, захоплення, інтереси, вікові та гендерні відмінності аудиторії, координує дії медійних партнерів. Словом, робить все, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача і сприяла популяризації необхідного товару чи послуги, а бізнес міг бути успішним та конкурентним.

Маркетолог може працювати залежно від власних уподобань, як:

  • inhouse-фахівець: найманий співробітник у комерційній чи некомерційній організації, який просуває бренд та його продукти;
  • аутсорс-фахівець: співробітник маркетингового агентства, який працює із проектами клієнтів своєї компанії;
  • фрілансер: маркетолог у вільному плаванні із проектною роботою. Замовлення можна шукати на відповідних біржах та платформах. 

Якщо Ви бажаєте опанувати професію маркетолога, запрошуємо Вас на навчання до кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 986