13 квітня 2019 року відбулась 1/8 фіналу міжнародної студентської олімпіади з спортивного програмування на базі Національного університету біоресурсів і природокористування України. Наш Університет був представлений на цих змаганнях шістьма командами:
Назва команди |
Прізвища учасників |
DUT_Rocket |
|
DUT_Exception |
|
DUT_Bugs |
|
DUT_Error404 |
|
DUT_Universal |
|
DUT_The_lucky_ones |
|
Тренер команд - доцент кафедри Інженерії програмного забезпечення Золотухіна Оксана Анатоліївна.
Вітаємо команди Державного університету телекомунікацій DUT_Exception, DUT_Universal, DUT_Bugs, які пройшли в ІІ етап міжнародної олімпіади з програмування!
Командні студентські змагання з програмування за схемою ACM-ICPC (International Collegiate Programming Contest http://cm.baylor.edu/welcome.icpc) мають високий статус і викликають великий інтерес серед студентів всього світу, що спеціалізуються в області інформаційних технологій. Міжнародна першість з програмування проходить під егідою ACM (Association for Computing Machinery) - провідної асоціації в IT-індустрії, за підтримки генерального спонсора IBM. Чемпіонати світу з програмування за версією ACM проводяться по регіонах за багаторівневою системою (спочатку відбіркові змагання, потім фінальні).
Штаб-квартира змагань знаходиться в Університеті Бейлор, Сан-Антоніо, США, виконавчим директором змагань є проф. Білл Паучер.
Змагання проводяться в три етапи. У них беруть участь команди з 3-х чоловік. Кожній команді видається по одному комп'ютеру. Тривалість фінального етапу чемпіонату - 5 годин. За цей час команда повинна якомога швидше вирішити максимальну кількість запропонованих завдань. Тексти завдань англійською мовою. У кожній задачі потрібно написати програму, після чого відправити її на сервер системи, де вона повинна пройти перевірку на фіксованому наборі тестів. Рішення вважається коректним тільки якщо програма успішно пройшла всі тести, в тому числі тести на час виконання та використовувану пам’ять. Перемагає команда, яка правильно вирішила найбільшу кількість завдань. Якщо кілька команд вирішили однакову кількість задач, то їх положення в загальному рейтингу визначається штрафним часом за формулою:
Ti = час_розв’язку_задачі_i + (кількість_спроб_по_задачі_i - 1) * 20.
Спочатку штрафний час кожної команди дорівнює нулю. За кожну правильно розв'язану задачу до штрафного часу команди додається час, що минув від початку змагання до моменту вирішення завдання. Крім того, за кожну невдалу спробу здачі до штрафного часу команди додається двадцять хвилин. Якщо команда не вирішила завдання, то штрафний час для неї не вираховується, скільки б спроб здачі команда ні зробила.
Бажаємо успіху нашим командам в наступному етапі!