Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Першокурсники ДУІКТ пройшли майстер-клас від «Цитрус Академії»

15:06, 02-12-2024

У четвер, 28 листопада студенти-маркетологи 1 курсу пройшли майстер-клас «Штучний інтелект у маркетингу: робота з мовними модулями ШІ» від «Цитрус Академії» в магазині «Цитрус». 

Вже третій за рахунком подібний захід для студентів ДУІКТ провів тренер з навчання та розвитку талантів мережі техніки та електроніки Олександр Волобуєв.

Мова йшла про те, як АІ може полегшити роботу маркетологам, про можливості AI у генерації як текстового, так і візуального контенту. Олександр Волобуєв показав на конкретних прикладах, як AI допомагає автоматизувати рутинні маркетингові завдання в мережі магазинів «Цитрус», включаючи публікацію контенту, відповіді на повідомлення споживачів та аналітику.

Разом із студентами спікер розглянув практичні кейси використання АІ для створення опису товарів в Інтернет-магазині, персоналізованих постів, які максимізують залученість аудиторії, адаптації контенту на сайті під індивідуальні потреби цільової аудтиторії. Використовуючи AI, можна створювати контент для сайту, інтернет-магазину і соціальних мереж, пропозиції, максимально персоналізовані під кожного клієнта.  

Були застосовані технології ChatGPT, Gemini — AI-платформа для генерації візуального вмісту за запитом, мовна модель Claude — вдосконалена версія GPT, оптимізована для виконання конкретних завдань.

Студентів цікавило, як працювати з мовними модулями ШІ, як розробляти, доповнювати та редагувати промпти (запити), щоб отримати максимально релевантний результат. На всі питання вони отримали вичерпні відповіді.

Як переконались слухачі, ключовими перевагами AI у маркетингу (і не тільки), є автоматизація, персоналізація, аналітика, генерація релевантного контенту, а також швидкість, ефективність, точність.

На завершення майстер-класу фахівець надав студентам поетапну схему інтеграції АІ в маркетинг на підприємстві. А НR-менеджер «Цитруса» ознайомила студентів з наявними вакансіями в мережі, вимогами до співшукачів і рівнем заробітної плати, запросила бажаючих на роботу.

Дякуємо Олександру Волобуєву, тренеру з навчання та розвитку талантів мережі техніки та електроніки «Цитрус» за змістовний майстер-клас, можливчсть для студентів набути цінних навичок!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 380