Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

В Microsoft назвали топ-5 перспективних професій, в яких активно використовується штучний інтелект

08:05, 10-09-2024

В компанії Microsoft провели дослідження щодо використання штучного інтелекту фаїхівцями найрізноманітніших галузей. За словами дослідників, технологія значно покращує показники, аналізуючи багато даних, виявляючи закономірності та знаходячи проблеми в режимі реального часу.

Це дозволяє техпідтримці та експертам з кібербезпеки зосередитися на швидшому плануванні та реагуванні на загрози. Штучний інтелект також може автоматизувати моніторинг загроз і обробку початкових інцидентів, вивільняючи експертів для більш складних розслідувань і рішень. 

Штучний інтелект трансформує й процес укладення угод у сфері продажу. Швидко аналізуючи дані про клієнтів і персоналізуючи електронні листи, технологія допомагає спеціалістам зосередитися на важливих завданнях і витрачати більше часу на побудову відносин з потенційними клієнтами.

Агенти з обслуговування клієнтів використовують штучний інтелект для оптимізації взаємодії, ефективнішого вирішення запитів і підвищення загальної задоволеності клієнтів. Компанії, які впровадили чат-ботів зі штучним інтелектом, кажуть, що він ефективно обробляє рутинні запити, тим самим звільняючи агентів для складних випадків. 

У маркетингу та PR штучний інтелект допомагає знаходити нові тренди та можливості, аналізуючи великі обсяги даних. Це може прискорити такі завдання, як перевірка тенденцій SEO, розробка контенту, дослідження ринку та планування запуску продуктів. Штучний інтелект також показує, як історії сприймаються в медіа, економлячи час і дозволяючи PR-фахівцям зосередитися на своїй творчій роботі, гарантуючи, що кінцевий продукт має людський дотик. 

Спільний звіт Microsoft і LinkedIn показав, що використання GenAI подвоїлося за останній рік, причому троє з чотирьох людей вже використовують ШІ на роботі. Work Trend Index також підкреслив тенденцію на LinkedIn: 142-кратне збільшення кількості користувачів LinkedIn у всьому світі, які додають до своїх профілів навички штучного інтелекту.

Згідно з опитуваннями, 79% керівників визнають важливість штучного інтелекту для бізнесу,  а 66% з них заявили, що не наймали б людину без навичок роботи з ШІ. Втім, багатьом організаціям все ще не вистачає офіційних стратегій штучного інтелекту, що призводить до того, що люди використовують власні інструменти штучного інтелекту в роботі. 

Якщо ви прагнете змінити цю ситуацію на краще, запрошуємо на навчання до Держваного університету інформаційно-комунікаційних технологій! Наша Кафедра штучного інтелекту оснащена сучасним апаратним та програмним забезпеченням, що надає можливість студенту отримати практичні вміння і навики зі спеціальності. Ми готуємо висококласних фахівців з розробки інформаційних технологій для управління інформаційними системами і процесами різного призначення.

Чекаємо на вас!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 964