Шановні колеги!
Повідомляємо, що «Економіка. Менеджмент. Бізнес» (ЕМБ) включено до переліку наукових фахових видань України (спеціальність – 051, 073, 075) з присвоєнням категорії «Б».
Наукова діяльність дуже цінує..
Маркетолог – це фахівець, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес..
До уваги професорсько-викладацького складу, студентів, аспірантів та співробітників Державного університету телекомунікацій.
Редакція наукового журналу «Економіка. Менеджмент. Бізнес»пропонує всім бажаючим студентам, аспірантам, доктор..
Кафедра Космічних систем та комплексів і супутникових телекомунікацій тісно співпрацює з багатьма провідними компаніями України в галузі телекомунікацій. Однією з них є «Датагруп», яка кожного року приймає на практику студентів кафедри, д..
Соціологія журналістики – один із вагомих розділів освітньо-професійної програми з соціології у Державному університеті телекомунікацій. Для формування компетенцій з тележурналістики 6 грудня 2018 року було проведене зовнішнє факультативне семі..
Шановні студенти!
Ви готові до нової порції вражень?
Студентська рада ННІМПпродовжує наші зустрічі з справжніми професіоналами своєї справи!
Вже зовсім скоро,09.11.18 о 13:30 в 317 аудиторії, до нас завітає новий гість з Нового каналу -АННА ..
Вийшов з друку 2й номер журналу "Зв'язок", що є фаховим виданням. В журналі надруковано 14 статей, з них: 24 автори - співробітники університету( 3 докторанти та 3 аспіранти).
11 травня була проведена зустріч з журналістом Нового каналу проектів «Абзац», «Таємний Агент». На зустрічі студенти-соціологи обговорили найактуальніші питання та дізналися від Анастасії Кошман основні деталі роботи на телеба..